یک‌شنبه 1 مهر 1403

صحبتهای جالب رئیس رئال و شهردار هوادار اتلتیکو / شوخی شهردار مادرید با پرز: امباپه به اتلتیکو می‌رود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صحبتهای جالب رئیس رئال و شهردار هوادار اتلتیکو / شوخی شهردار مادرید با پرز: امباپه به اتلتیکو می‌رود!

شهردار مادرید با فلورنتینو پرز، درباره انتقال کیلیان امباپه به رئال شوخی کرد. شهردار پایتخت که هوادار اتلتیکو مادرید است مدعی شد که امباپه راهی اتلتیکو خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، نه تنها در اسپانیا بلکه در سراسر دنیا این روزها همه درباره آینده کیلیان امباپه صحبت می‌کنند. حالا دیگر قطعی شده که این ستاره فرانسوی فصل آینده با پیراهن رئال مادرید توپ خواهد زد.

فعلا جدایی امباپه از پاری سن ژرمن در پایان فصل کاملا قطعی است و حالا همه منتظرند که رئالی شدن او توسط رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود.

رسانه‌ها در حالی که ماجرای امباپه به خبر اول دنیای ورزش تبدیل شده اگر بتوانند با فلورنتینو پرز روبرو شوند مسلما هیچ فرصتی را برای سوال پرسیدن درباره امباپه از دست نمی‌دهند. اتفاقی که امروز در مراسم اهدای جام کوپا دل‌ری بسکتبال اتفاق افتاد.

اما در این مراسم اتفاق جالبی افتاد. وقتی فلورنتینو روی صحنه رفت شهردار مادرید، خوزه لوئیس آلمیدا، که قبلا بارها اعلام کرده هوادار سرسخت اتلتیکو مادرید است با رئیس رئال درباره امباپه شوخی کرد.

رسانه‌ها از شهردار مادرید پرسیدند که آیا درباره امباپه با رئیس رئال صحبت کرده است؟ آلمیدا پاسخی داد که باعث شد همه حاضران به خنده بیفتند. او گفت:" بله، به پرز گفتم که امباپه به اتلتیکو می‌آید". رئیس رئال مادرید، هم مقابل شهردار کم نیاورد و با لحنی طعنه‌آمیز گفت:" من که تعجب نمی‌کنم. ما هم باید برای اتلتیکو تبلیغ کنیم دیگر".

صحبتهای جالب رئیس رئال و شهردار هوادار اتلتیکو / شوخی شهردار مادرید با پرز: امباپه به اتلتیکو می‌رود! 2