چهارشنبه 4 مهر 1403

صحبتهای جالب ماریو گوتزه درباره مربی سابقش / پپ دو چهره دارد: پپِ لیگ و پپِ چمپیونزلیگ!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صحبتهای جالب ماریو گوتزه درباره مربی سابقش / پپ دو چهره دارد: پپِ لیگ و پپِ چمپیونزلیگ!

ماریو گوتزه درباره روزهای عجیب و غریبش در بایرن مونیخ صحبت کرده و ادعایی جالب درباره پپ گواردیولا مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که ماریو گوتزه در اوج جوانی در باشگاه بوروسیا دورتموند کشف شد تا امروز، زندگی فوتبالی او شاهد فراز و نشیبهای بزرگی بوده است. بخش عمده این فراز و نشیبها به سلامت و وضعیت بدنی او در این سالها برمی‌گردد.

گوتزه این روزها در 32سالگی اعتماد به نفس جدیدی پیدا کرده که از امضای قرارداد با آینتراخت فرانکفورت و پشت سر گذاشتن فصلی خوب می‌آید.

او امروز در یک مصاحبه صحبتهای جالبی درباره یکی از بزرگترین مربیان دنیا مطرح کرد که زمانی مربی او بوده است. ماریو گوتزه در سال 2013 دورتموند را ترک کرده و به تیم دشمن پیوست: بایرن مونیخ. مربی بایرن در آن زمان کسی نبود جز پپ گواردیولا.

گوتزه ابتدا درباره این صحبت کرد که هواداران دورتموند او را مثل دشمن تمام‌عیار می‌دیدند و گفت:" هیچوقت فراموش نمی‌کنم که یک روز شصت نفر فقط و فقط برای فحش دادن من سر تمرین آمده بودند. من بیست سالم بود و به دلایل منطقی تصمیم گرفتم به بایرن بروم ولی وقتی این رفتارها را دیدم خیلی از نظر احساسی به هم ریختم. هر چند با گذشت زمان پخته شدم و فهمیدم آن واکنشها هم به نوعی طبیعی بوده است".

پیوستن به بایرن مونیخ برای گوتزه به اتفاقهایی عجیب همراه شد. او هم به اوج شهرت رسید و هم بلافاصله در روند افول سریع افتاد. گوتزه که گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 را زده و قهرمان ملی شده بود در بایرن به هیچ وجه نتوانست مثل جام جهانی خودی نشان بدهد.

او در باواریا با یک مربی خاص کار می‌کرد: پپ گواردیولا. گوتزه امروز درباره مربی سابقش صحبتهایی مطرح کرد که جنجالی است. ماریو می‌گوید گواردیولا در زمان حضور در بایرن مونیخ دو چهره داشته است.

گوتزه در توصیف پپ گواردیولا گفت:" تنشی که گواردیولا احساس می‌کرد خیلی زیاد بود. انگار این تنش با او درونی شده بود. از این گذشته کاملا مشخص بود که پپ دو چهره دارد. وقتی قرار بود در بوندس‌لیگا بازی کنیم یک چهره پپ را می‌دیدیم ولی شبی که تیم در چمپیونزلیگ بازی داشت با گواردیولایی کاملا متفاوت روبرو بودیم که از زمین تا آسمان با آن گواردیولا فرق داشت".

گواردیولا که با بارسا فاتح چمپیونزلیگ شده بود می‌خواست هر طور شده این موفقیت را با بایرن هم تجربه کند. ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد و او بایرن را بدون قهرمانی در چمپیونزلیگ ترک کرد و در نهایت با سیتی موفق به فتح این جام شد.

صحبتهای جالب ماریو گوتزه درباره مربی سابقش / پپ دو چهره دارد: پپِ لیگ و پپِ چمپیونزلیگ! 2
صحبتهای جالب ماریو گوتزه درباره مربی سابقش / پپ دو چهره دارد: پپِ لیگ و پپِ چمپیونزلیگ! 3