سه‌شنبه 3 مهر 1403

صحبت‌های قلعه‌نویی درباره حضور سرلک، خط خوردن کنعانی و قول سردار به مورینیو!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
صحبت‌های قلعه‌نویی درباره حضور سرلک، خط خوردن کنعانی و قول سردار به مورینیو!

تسنیم نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بر این اعتقاد است که برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌بایست از قبل هماهنگ می‌شد.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: درباره بازی با بلغارستان و آنگولا باید بگویم که این برنامه‌ها (بازی‌های دوستانه) باید از قبل هماهنگ می‌شد. متأسفانه این کار انجام نشد و این دو بازی را به کمک مسئولان تلاش کردیم انجام شود.

مجبور شدیم برای کنعانی‌زادگان تنبیهات انضباطی اعمال کنیم وی در مورد عدم دعوت محمدحسین کنعانی‌زادگان به تیم ملی به دلایل مسائل انضباطی گفت: باید به بازی با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیای دوره قبلی بازگردیم که پایاپای بود و می‌توانستیم برنده باشیم، ولی 3 بر صفر واگذار کردیم. متأسفانه در لیگ‌مان نیز این اتفاق می‌افتد. در این رابطه امروز با بازیکنان ملی‌پوش صحبت کردم. کنعانی‌زادگان یکی از بهترین بازیکنان ماست، ولی در دیدار با ازبکستانی آن حرکات را انجام داد و مجبور شدیم تنبیهات انضباطی را اعمال کنیم. در اردوی قبلی، برخی بازیکنان به خاطر یکسری مسائل نبودند، ولی الان هستند. آن چیزی که طبق اصول و چارچوب‌مان است و به منافع مردم کمک می‌کند، انجام خواهیم داد.

از اینکه آزمون به سرمربی رُم قول داده است در جام ملت‌ها شرکت نکند بی‌اطلاعم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شایعه عدم حضور سردار آزمون در جام ملت‌های قطر تصریح کرد: آزمون در تمرینات پیش از فصل بایرلورکوزن مصدوم شد و چند هفته‌ای در تمرینات عمومی حضور نداشت و در مسابقه‌ای شرکت نکرد. در لیست یک ماه پیش ما بازیکنان مصدوم مثل علی قلیزاده، سردار آزمون، امید نورافکن، محمد کریمی و... قرار نداشتند. حالا اینکه آزمون به سرمربی آاس رُم قول داده که در جام ملت‌های آسیا شرکت نکند، من خبر ندارم. او پیش از فصل مصدوم شد و در اردوی فعلی حضور ندارد.

ان‌شاء‌الله که آزمون در جام ملت‌ها حضور خواهد داشت قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا در چند روز گذشته با آزمون صحبتی داشته است یا نه، تأکید کرد: من ارتباطات را به کسانی که هستند و اسم‌شان را نمی‌برم، می‌سپارم. ارتباط با بازیکنان را تقسیم کرده‌ایم. ان‌شاء‌الله که آزمون در جام ملت‌ها حضور خواهد داشت.

ادامه دارد...

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1808921