جمعه 13 مهر 1403

صحبت‌های مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
صحبت‌های مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن

سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: با توجه به پیروزی هفته گذشته، شرایط روحی تیم ما بهتر شد. فصل را خوب شروع نکردیم، اما خوشبختانه بچه‌های ما هفته قبل (مقابل خیبر) در یک دیدار خیلی سخت توانستند سه امتیاز شیرین به دست بیاورند.

او ادامه داد: پیروزی مقابل خیبر به ما کمک کرد تا در طول هفته شرایط روحی خیلی خوبی داشته باشیم و ان‌شاالله فردا هم بتوانیم مقابل تیم خوب و قابل احترام ذوب‌آهن، بازی خوبی به نمایش بگذاریم؛ هرچند بازی مقابل ذوب سخت است ولی تلاشمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: با توجه به سابقه هر دو تیم، مطمئنا بازی خوبی خواهید دید چراکه تقابل این دو تیم همیشه با کیفیت بوده که ان‌شاالله فردا هم بازی خوبی رقم بخورد و ما هم بتوانیم روند خوبمان را نگه داریم.

حسینی در خصوص اینکه هفته گذشته آلومینیوم به پیروزی رسید و ذوب‌آهن نخستین شکست را متحمل شد، ابراز کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. به آمار و ارقام توجهی نداریم. سعی می‌کنیم در یک مسابقه سخت بیرون از خانه بهترین کیفیت‌مان را ارائه بدهیم و نتیجه هم به اتفاقات فوتبال و خواست خدا برمی‌گردد.

از میان اخبار

حرف‌های قشنگ سیمونه اینزاگی درباره مهدی طارمی

جانشین موقت نکونام ایرانی شد؛ جانشین اصلی خارجی

درخشش پسر ایرانی در قلب اروپا؛ آتش بازی جدید مهدی طارمی

کاش وسوسه نمی‌شدی آقای نکونام!