یک‌شنبه 18 شهریور 1403

صحنه‌های عجیب بعد از بازی کلمبیا - اروگوئه / والورده: می‌خواستند همسر و فرزندم را بکشند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صحنه‌های عجیب بعد از بازی کلمبیا - اروگوئه / والورده: می‌خواستند همسر و فرزندم را بکشند!

فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال، می‌گوید دیشب در پایان بازی مقابل کلمبیا همسر و فرزندانش به زحمت از دست هواداران کلمبیایی فرار کردند و جان‌شان در خطر بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب د رپایان دیدار اروگوئه و کلمبیا در نیمه‌نهای کوپا آمه‌ریکا شاهد صحنه‌هایی عجیب و غریب و تاسف‌آور بودیم. درگیری شدید بین هواداران کلمبیایی با اروگوئه‌ای که با شرکت چند ستاره اروگوئه در درگیر‌ی‌ها همراه شد.

هواداران کلمبیایی حاضر در ورزشگاه به سمت سکوهای هواداران اروگوئه حمله کردند و خانواده برخی از ستاره‌های اروگوئه در همین سکو حضور داشتند. این باعث شد برخی از بازیکنان اروگوئه به پیشتازی داروین نونیز به سکوها رفته و با هواداران کلمبیا درگیری فیزیکی پیدا کنند.

یکی از خانواده هایی که در جریان این تنش‌ها با خطر مواجه شد خانواده فده والوروده ستاره رئال مادرید بود. پدر و مادر، همسر و فرزندان فده روی سکوها حضور داشتند.

بعد از شروع درگیری‌ها همسر فده والورده فرزند خردسالش را برداشته و سعی کرد از دست کلمبیایی‌ها فرار کند. در تصاویر منتشر شده همسر فده والورده را می‌بینیم که فرار کرده و وارد زمین می‌شود تا فده از او و فرزندش محافظت کند.

ستاره رئال مادرید درباره اتفاقات بازی گفت:" خیلی زشت و غیر قابل قبول بود. همسر و بچه‌های من لحظات بدی را گذراندند".

این درگیری‌ها در روزهای آینده تبعات حقوقی خواهد داشت و هم فدراسیون کلمبیا و هم ستاره‌های اروگوئه که در درگیری شرکت داشتند احتمالا با محرومیت مواجه شوند.

پدر همسر رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسا، که در ورزشگاه حضور داشتند هم گفت:" حتی پلیس هم به ما خشونت کرد. سه پلیس من را گرفته بودند و می‌زدند. دخترم و همسرم من را از دست آنها نجات دادند. در همان نقطه همین اتفاق برای یکی دیگر از هموطنان ما افتاد".

صحنه‌های عجیب بعد از بازی کلمبیا - اروگوئه / والورده: می‌خواستند همسر و فرزندم را بکشند! 2