یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صدای هافبک رم درآمد: لطفا یک ستاره بخرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صدای هافبک رم درآمد: لطفا یک ستاره بخرید!

برایان کریستانته، ستاره رم، آماده است تا در ماه ژانویه در پست مدافع بازی کند اما امیدوار است که این باشگاه خریدی هم داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. مصدومیت بازیکنان رم در چند هفته اخیر مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده و حضور اندیکا در جام ملت‌های آفریقا هم باعث شده که ژوزه مورینیو چاره‌ای جز استفاده از کریستانته در خط دفاعی تیمش نداشته باشد. این بازیکن پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با DAZN در این باره اظهار داشت:«من آماده بازی در این پست هستم اما امیدوارم که بازیکن دیگری هم به جمع ما اضافه شود چون اگر این اتفاق رخ ندهد، ما در هر حال گزینه زیادی نخواهیم داشت و این به ضرر ما است.»

او درباره شرایط بازی برابر یوونتوس اضافه کرد:«عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما مهم‌ترین نکته این است که همیشه بتوانیم با سه امتیاز به خانه برگردیم. یوونتوس خیلی خوب دفاع کرد و کار پس از گلی که زد برای ما سخت شد. ما با ناراحتی راهی خانه خواهیم شد. خوشبختانه فاصله امتیازی زیادی با حریفان در جدول نداریم. چند پیروزی متوالی کافی است تا بتوانیم خودمان را بالا بکشیم. هنوز هم در جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم. ژانویه ماه مهمی برای ما خواهد بود و باید این فاصله را حفظ کنیم.»

صدای هافبک رم درآمد: لطفا یک ستاره بخرید! 2