شنبه 7 مهر 1403

صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد

جدال نیوکسل و منچسترسیتی با تساوی 1-1 به اتمام رسید و سیتیزن ها بدون رودری دو امتیاز حساس را در سنت جیمز پارک جا گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امروز در سنت جیمز پارک میزبان منچسترسیتی بود. جدالی بین تیم های اول و ششم که اختلافشان فقط سه امتیاز بود و کلاغ ها در خانه به دنبال پیروزی برابر تیمی بودند که رودری را نداشت.

ویدئو: 354398

ترکیب نیوکسل (3-3-4) پاپ، هال، برن، شار، تریبپیر، تونالی، گیمارش، جوئلینتون، جی مورفی، گوردون، بارنز.

منچستر سیتی (1-3-2-4) ادرسون، واکر، دیاز، آکانجی، گواردیول، لوئیس، کواچیچ، برناردو، گوندوگان، گریلیش، هالند.

در نیمه اول این نیوکسل بود که میل بیشتری به حمله داشت و سیتی به وضوح در نبود رودری در میانه زمین رنج می کشید. هرچند شانس اول بازی را هالند با شوت پای چپ خود که توسط گلر برگشت داده شد، خلق کرد ولی بازی بیشتر در دست میزبان بود.

سیتی از دقیقه 30 به بعد کنترل بیشتری روی بازی پیدا کرد و توانست توسط گواردیول به گل برسد. بعد از این گل روی اشتباه گلر نیوکسل ایلکای گوندوگان نیز شانس خوبی داشت که ضربه اش را بی دقت زد. نیوکسل در دقایق پایانی نیمه اول روی شوت جوئلینتون خطرساز ظاهر شد ولی ادرسون توپ را به زیبایی مشت کرد تا سیتی نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم نیوکسل بود که در ادامه روند انتهای نیمه نخست خود بازی را در دست گرفت و از چپ و راست حملاتی را تدارک دید. سرانجام روی یکی از این حملات گوردون با ادرسون تک به تک شد و با خطا او را سرنگون کرد. گوردون خودش ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد و حساب کار 1-1 شد.

سیتی که نمی خواست دو امتیاز را از دست بدهد بازی را در کنترل گرفت اما تعویض های پپ و ورود فودن هم کارساز نبود. در دقیقه 80 لانگ استاف با یک ضربه محکم نزدیک بود گل دوم نیوکسل را بزند اما توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقایق پایانی را باید به نام سیتی نوشت و این تیم در هفت دقیقه وقت تلف شده خیمه سنگینی روی دروازه میزبان زد. روی یکی از این حملات هالند در دقیقه 95 می توانست با ضربه سر گلزنی کند ولی توپ همان جایی رفت که گلر نیوکسل حضور داشت.

گل ها

دقیقه 35: جک گریلیش در سمت چپ زمین مدافع مقابلش را جا گذاشت و یوشکو گواردیول را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. مدافع کروات جلو کشیده با یک سر توپ قشنگ مدافع مقابل را تسلیم کرد و با یک بغل پای نرم پای راست توپ را به کنج ذروازه فرستاد تا سیتی 1-0 پیش بیفتد. دقیقه 57: ادرسون با خطا روی آنتونی گوردون یک ضربه پنالتی تقدیم نیوکسل کرد. گوردون قصد دریبل زدن را داشت که گلر برزیلی او را سرنگون کرد. خود این بازیکن پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت گلر سیتی گل مساوی را به ثمر رساند.
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 2
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 3
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 4
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 5
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 6
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 7
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 8
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 9
صدر در تیررس لیورپول / نیوکسل 1-1 سیتی: غیبت رودری چه زود حس شد 10