یک‌شنبه 18 شهریور 1403

صد و پنج هزار نفر ثبت‌نام کردند / هجوم برای بلیت مراسم معارفه امباپه (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صد و پنج هزار نفر ثبت‌نام کردند / هجوم برای بلیت مراسم معارفه امباپه (عکس)

رئال مادرید اعلام کرد بلیت مراسم معارفه کیلیان امباپه رایگان است. تا کنون 105 هزار نفر برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه هفته آینده برای هواداران رئال مادرید روز ویژه‌ای است. روزی که قرار است خرید بزرگ‌شان کیلیان امباپه در ورزشگاه برنابئو به هواداران معرفی شود.

باشگاه رئال مادرید که تاریخ و زمان برگزاری مراسم امباپه را اعلام کرده بود ساعاتی پیش از طریق سایت باشگاه گفت که شرکت در این مراسم رایگان خواهد بود. رئال گفت که اعضای رسمی و پرمیوم باشگاه بدون نیاز به در صف ایستادن می‌توانند رایگان در مراسم معارفه امباپه شرکت کنند، ولی برای دیگران این مراسم با اینکه رایگان خواهد بود ولی آنها باید برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.

باشگاه گفت اعضای رسمی باشگاه می‌توانند 4 بلیت رایگان تهیه کنند. آنها باید در لینکی که در سایت باشگاه قید شده ثبت‌نام کرده و بلیت‌های خود را تهیه کنند. همچنین باشگاه گفت اعضای پرمیوم باشگاه می‌توانند یک بلیت رایگان تهیه کرده و بدون در صف ایستادن در مراسم شرکت کنند.

اما دیگر علاقه‌مندان و هواداران باید در لینکی که رئال مادرید منتشر کرده ثبت‌نام کرده و منتظر بمانند. با ورود به صفحه ثبت‌نام مشخص می‌شود که تا این لحظه 105 هزار نفر برای شرکت در مراسم معرفی امباپه ثبت‌نام کرده‌اند که این رقم بدون شک به مراتب بیشتر خواهد شد.

صد و پنج هزار نفر ثبت‌نام کردند / هجوم برای بلیت مراسم معارفه امباپه (عکس) 2
صد و پنج هزار نفر ثبت‌نام کردند / هجوم برای بلیت مراسم معارفه امباپه (عکس) 3