یک‌شنبه 1 مهر 1403

صد گل برای سیتی در 105 مسابقه / هالند به کریس رونالدو رسید: پرواز بر فراز اتحاد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صد گل برای سیتی در 105 مسابقه / هالند به کریس رونالدو رسید: پرواز بر فراز اتحاد (عکس)

ارلینگ هالند در دیدار منچسترسیتی با آرسنال گلزنی کرد تا صدمین گلش برای سیتی را به ثمر رسانده و به رکورد کریستیانو رونالدو برسد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آنکه سوت بازی امروز بین منچسترسیتی و آرسنال به صدا در بیاید دوست‌داران ارلینگ هالند بی‌صبرانه منتظر یک اتفاق بودند: گلزنی ستاره نروژی در این مسابقه.

این انتظار یک دلیل ویژه داشت: هالند اگر در بازی امروز گلزنی می‌کرد به رکورد یکی از اسطوره‌های فوتبال می‌رسید. کریستیانو رونالدو تا پیش از امروز رکورددار سریعترین زمان رسیدن به 100 گل زده با پیراهن یک باشگاه بود. هالند تا پیش از این 99 گل برای سیتی زده بود و برای رسیدن به رونالدو نیاز به یک گل داشت.

هالند برای رسیدن به این رکورد تنها به 9 دقیقه زمان نیاز داشت. او پاس عمقی عالی برناردو را دریافت کرده، درحالیکه به راحتی از تله آفساید گریخته بود از بین گابریل و سالیبا عبور کرده تا با شوتی عالی در زاویه موافق رایا را هم مغلوب کند.

این صدمین گل ارلینگ برای سیتی بود که در مسابقه 105 او برای این تیم به ثمر رسید. پیش از این رونالدو هم در سال 2011 دقیقا در 105 مسابقه برای منچستریونایتد موفق شده بود به گل شماره 100 برسد.

هالند البته در باشگاه صد گله‌های منچسترسیتی نفر نوزدهم است. در همین فصل کوین دیبروینه هجدهمین ستیزن تاریخ باشگاه بود که به رکورد 100 گل رسید هر چند او در 372 مسابقه صد گل زده و هالند در 105 مسابقه به این آمار رسیده است.

صد گل برای سیتی در 105 مسابقه / هالند به کریس رونالدو رسید: پرواز بر فراز اتحاد (عکس) 2
صد گل برای سیتی در 105 مسابقه / هالند به کریس رونالدو رسید: پرواز بر فراز اتحاد (عکس) 3