یک‌شنبه 15 مهر 1403

صرفه‌جویی 10 میلیون لیتری بنزین در خراسان شمالی طی اردیبهشت ماه سال جاری

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صرفه‌جویی 10 میلیون لیتری بنزین در خراسان شمالی طی اردیبهشت ماه سال جاری

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری مقدار 9 میلیون و 800 هزار متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های CNG خراسان شمالی توزیع شده است، گفت: لازم به ذکر است که این امر باعث صرفه جویی در مصرف بنزین به مقدار 10 میلیون و 500 هزار لیتر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با میران مصرف گاز CNG در سال جاری در استان خراسان شمالی اظهار داشت: طی دو ماهه ابتدای سال 1401 مقدار 19میلیون و 500 هزار متر مکعب گاز CNG در جایگاه های عرضه CNG خراسان شمالی توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری مقدار 9 میلیون و 800 هزار متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه های CNG خراسان شمالی توزیع شده است، ادامه داد: لازم به ذکر است که این امر باعث صرفه جویی در مصرف بنزین به مقدار 10 میلیون و 500 هزار لیتر شده است.

شکوری از فعالیت 30 باب جایگاه عرضه گاز طبیعی در خراسان شمالی خبر داد و گفت: روزانه به‌طور میانگین بیش از 10 هزار و 500 متر مکعب در هریک از جایگاه‌های سی ان جی توزیع می شود.

انتهای پیام /