شنبه 9 تیر 1403

ضدحال کونته به پی‌اس‌جی: ستاره‌مان در ناپولی می‌ماند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ضدحال کونته به پی‌اس‌جی: ستاره‌مان در ناپولی می‌ماند

آنتونیو کونته در مراسم معارفه خود تایید کرد که خویچا کواراتسخلیا در ناپولی می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک سال پرچالش، ناپولی تصمیم گرفت پروژه جدیدی را زیر نظر سرمربی سابق چلسی و ایتالیا که قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا کرد، آغاز کند.

ناپولی فصل گذشته را را سه مربی مختلف تجربه کرد و به پایان رساند. امروز مراسم معارفه آنتونیو کونته برگزار شد و او به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پیش از این ایجنت خویچا کواراتسخلیا تایید کرد که این بازیکن قصد دارد باشگاه را ترک کرده و به پاری سن ژرمن برود. باشگاه ناپولی با این جدایی مخالفت کرده و اکنون کونته تایید کرد که این ستاره ماندنی است.

کونته درباره آینده کواراتسخلیا گفت:"او می‌ماند. هیچ شکی احساس نمی‌کنم و تکرار می‌کنم که نیازی به شک کردن هم نیست. در این مورد بسیار قاطع هستم. حتی نمی‌خواهم این شک در آینده تکرار شود. رئیس این خبر فوق العاده را به من داد. کواراتسخلیا از آن دسته بازیکنانی است که خیلی کم شبیه او را می‌بینید، من او را مانند جیوانی دی‌لورنزو یک بازیکن قوی می‌بینم.

استقبال هواداران؟

این اولین باری است که من به این شکل معرفی می‌شوم، بنابراین با وجود چندین سال حضور در فوتبال، احساسات جالبی را تجربه می‌کنم. من از شما سپاسگزارم. قطعاً از ناپولی تشکر می‌کنم، اکنون تنها کاری که باید انجام دهم این است که شور و اشتیاقی که گرفته‌ام را به باشگاه و طرفداران پس بدهم."

آیا قولی برای دادن به هواداران ناپولی می‌دهی؟

آنچه می‌توانم قول بدهم جدیت است، کلمه‌ای که اغلب دست کم گرفته می‌شود. جدیت در در بکار گرفتن همه چیز برای ناپولی، در انتقال فرهنگم در محل کار و همینطور ذهنیت خودم. انتقال ایده‌های فوتبالی هدف یک مربی است و علاوه بر عالی بودن تیم، می‌خواهم هواداران سربلند باشند. هدف نهایی ما این است که هواداران به بازیکنانشان و به فوتبالی که بازی می‌کنند، افتخار کنند.

استراتژی دستیابی به اهداف؟

ناپل مکانی مهم و پرشوری است. این فراتر از بازیکنان، مربیان و مالکیت بود و خواهد ماند. علاقه به فوتبال و این تیم یک ویژگی بزرگ است. از طرف خود می‌گویم که ما سعی خواهیم کرد این اشتیاق را تغذیه کنیم، زیرا از قبل وجود دارد. اینجا آتش بزرگی وجود دارد، شاید بتوانیم همه با هم آن را بیشتر کنیم تا برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم.

ضدحال کونته به پی‌اس‌جی: ستاره‌مان در ناپولی می‌ماند 2