دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ضعف بزرگ رئال در ال‌کلاسیکو: کجایی کریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ضعف بزرگ رئال در ال‌کلاسیکو: کجایی کریم!

آمارهای ال‌کلاسیکو نشان می‌دهد که رئال مادرید به طور جدی به یک تمام کننده نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ال‌کلاسیکو شب گذشته، بازیکنان رئال مادرید 28 بار به سمت دروازه بارسلونا شوت زدند و یک پنالتی را هم از دست دادند اما موفق به ثمر رساندن گلی نشدند.

در این دیدار که با نتیجه 3-0 به سود آبی اناری‌ها به پایان رسید، سفیدها برای به ثمر رساندن گل هر کاری کرد. 28 شوت به سمت دروازه و 5 ضربه به تیرک از جمله یک پنالتی که وینیسیوس جونیور آن را به تیرک کوبید، آماری بود که تیم سفید پوش زمین در پایان بازی از خود بجا گذاشت اما هیچکدام از این توپ‌ها از خط دروازه عبور نکردند.

همه این اتفاقات باعث شد تا هواداران رئال مادرید به این فکر بیفتند که آیا این تیم می‌تواند بدون یک بازیکن تخصصی پست 9 در فصل آینده موفق شود یا خیر.

با رفتن بنزما از رئال مادرید، این تیم مهاجم گلزن خود را از دست داد. هرچند پس از نتایج خوب این تیم و به ثمر رساندن 5 گل در برابر میلان و منچستریونایتد، کسی زیاد به جای خالی این بازیکن فکر نمی‌کرد. اما در دیدار مقابل بارسلونا، ضعف شدید رئال مادرید در گلزنی پدیدار شد و دوباره نگاه همه طرفداران لوس بلانکوس را به کیلیان امباپه معطوف کرد.

هرچند کارلو آنچلوتی اصرار دارد که تیم او کامل است و به بازیکن دیگری احتیاج ندارد اما با شکست در ال‌کلاسیکو باید دید مدیران رئال مادرید به این موضوع چه واکنشی نشان خواهند داد.

ضعف بزرگ رئال در ال‌کلاسیکو: کجایی کریم! 2