جمعه 30 شهریور 1403

طارمی را مثل آرناتوویچ می‌دانم / ستایش کاپیتان اینتر از طارمی: مهاجم بزرگی است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طارمی را مثل آرناتوویچ می‌دانم / ستایش کاپیتان اینتر از طارمی: مهاجم بزرگی است

لائوتارو مارتینز، کاپیتان اینتر، به ستایش از مهدی طارمی پرداخت و از او به عنوان مهاجمی بزرگ یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، کاپیتان اینتر، در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره اولین خرید باشگاهش برای فصل آینده صحبت کرد. ستاره ایرانی مهدی طارمی که به زودی رسما پورتو را ترک کرده و برای امضای قرارداد با اینتر به میلان می‌رود.

لائوتارو در این مصاحبه از طارمی ستایش کرد و گفت:" من جلوی طارمی بازی کرده‌ام و خیلی از بازی‌هایش را هم تماشا کرده‌م. او مهاجمی بزرگ است. یک مهاجم خیلی تکنیکی که سبک بازی متفاوتی دارد. به نظرم طارمی می‌تواند آرناتوویچ جدید باشد چون توان این را دارد که تیم را به جلو هدایت کند".

طارمی بعد از چهار فصل حضور درخشان در پورتو در پایان قراردادش با این تیم دراگائو را ترک کرده و راهی اینتر خواهد شد. آخرین بازی طارمی با پورتو که حکم خداحافظی او را دارد دیدار مقابل اسپورتینگ در فینال جام حذفی پرتغال است که پنج روز دیگر 26 مه برگزار می‌شود.

لائوتارو در ادامه این مصاحبه به ستایش از توانایی‌های فوتبالی خودش پرداخت و حتی مدعی شد با بزرگان امروز فوتبال قابل مقایسه است. او گفت:" آیا خودم را در حد امباپه، هالند، لواندوفسکی و کین می‌دانم؟ بله. من به همه آرزوهایم رسیده‌ام. رکوردها و جام‌هایم این را نشان می‌دهد".

لائوتارو در فصل جاری با بازوبند کاپیتانی اینتر در 44 مسابقه 27 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است. درحالیکه یک بازی به پایان سری آ مانده لائوتارو قطعا آقای گل این فصل خواهد بود. چرا که او با نفر دوم فهرست گلزنان، ولاهوویچ از یوونتوس هشت گل فاصله دارد.

طارمی را مثل آرناتوویچ می‌دانم / ستایش کاپیتان اینتر از طارمی: مهاجم بزرگی است 2
طارمی را مثل آرناتوویچ می‌دانم / ستایش کاپیتان اینتر از طارمی: مهاجم بزرگی است 3