یک‌شنبه 27 خرداد 1403

طارمی رسما بازیکن اینتر شد + جزئیات و عکس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
طارمی رسما بازیکن اینتر شد + جزئیات و عکس

فابریتزیو رومانو از نهایی شدن تست‌های پزشکی و امضا قرارداد طارمی با اینتر به وسیله یکی از بزرگترین ایجنت‌های دنیا خبر داد.

بزرگترین خبرنگار دنیای نقل و انتقالات از نهایی شدن تست های پزشکی و امضای قرارداد مهدی طارمی با اینتر خبر داد، آن هم به وسیله فدریکو پاستورلو، یکی از بزرگترین مدیربرنامه های دنیای فوتبال.

روز سه‌شنبه بود که ویدیویی از مهدی طارمی در فرودگاه برگامو واقع در 50 کیلومتری شمال شرق میلان منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. از آنجایی که پورتو فینال حساس جام حذفی برابر اسپورتینگ را در پیش دارد، حضور مهاجم ایرانی در ایتالیا، با واکنش‌هایی همراه بود.

این تصویر را فدریکو پاستورلو در صفحه اینستاگرام خود و با لوکیشن میلان منتشر کرده است.

در نهایت روزنامه آبولا پرتغال اعلام کرد که کونسیسائو تصمیم گرفته دوشنبه و سه‌شنبه به بازیکنانش استراحت بدهد و طارمی نیز از این فرصت استفاده کرده و با سفر به ایتالیا، کارهای مربوط به پیوستنش به اینتر را پیش برده که مهم‌ترین آن، انجام تست‌های پزشکی بوده است.

حالا نیز فدریکو پاستورلو، یکی از بزرگترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال تصویری از خودش در کنار طارمی را منتشر کرده و با درج لوکیشن میلان، از نهایی شدن کار انتقال این مهاجم ایرانی به نراتزوری خبر داده است.

فابریتزیو رومانو نیز با انتشار همین عکس در صفحه شخصی خود نوشته است: مهدی طارمی به همراه ایجنت، پاستورلو در میلانو. او در حال پیوستن به اینتر با انتقال آزاد از پورتو است. تست‌های پزشکی قبلاً تکمیل شده و قرارداد نیز قبلاً به امضا رسیده است.

پاستورلو که پیش از این و به واسطه عقد قرارداد آندره آ استراماچونی با استقلال یک مرتبه به ایران سفر کرده بود، حالا به عنوان ایجنت طارمی، کار پیوستن این بازیکن به اینتر را پیش می‌برد.

این مدیربرنامه مطرح، در حال حاضر وکالت آچربی و دی فرای، دو مدافع اینتر را برعهده دارد و پیش از این نیز در انتقال سنگین روملو لوکاکو از اینتر به چلسی و بازگشت دوباره او به جمع افعی‌ها، نقش اصلی را بازی کرده بود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

طارمی رسما بازیکن اینتر شد + جزئیات و عکس 2