شنبه 1 اردیبهشت 1403

طارمی صادق است و از داوران عذرخواهی می‌کند

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
طارمی صادق است و از داوران عذرخواهی می‌کند

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سرجیو کونسیسائو که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (شنبه) در هفته نهم لیگ برتر پرتغال میهمان تیم توندلا است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با اشاره به هجمه‌هایی که علیه مهاجم ایرانی‌اش وجود دارد، گفت: مجبورم در مورد طارمی حرف بزنم و آنچه را که احساس می‌کنم، بگویم. طارمی را بازیکنی فوق‌العاده صادق و حرفه‌ای با هم‌تیمی‌هایش، بازیکنان حریف و داوران می‌دانم. او پس از هر بازی از حریفان و داوران عذرخواهی می‌کند. مهدی بازیکنی فوق‌العاده صادق است. تصویری که از او ایجاد کرده‌اند، بدبینی به تمام معناست و بدتر از آن این است که افرادی بدون تفکر دنباله‌رو چنین چیزهایی هستند.

وی افزود: چیزی که من را شگفت‌زده می‌کند، فقط این حرکت نیست (دریافت کارت زرد دوم برای شبیه‌سازی ظاهری در محوطه جریمه در یکی از بازی‌های پورتو)، داور می‌تواند با دیدی که دارد گمراه شود. او می‌تواند شک کند و احساس راحتی می‌کند چون دوربین‌های زیادی وجود دارد و آنها می‌توانند در موقعیتی که پنالتی بسیار واضح است، به داور هشدار دهند. این چیزی است که من نمی‌فهمم! یا واقعا صلاحیت ندارید یا باید به چشم پزشک مراجعه کنید.

سرمربی پورتو اظهار داشت: چسباندن برچسب به افراد آسان است و اینکه دنباله‌روی چنین اظهاراتی باشیم و مطابق با پیشنهاد و اعتقادات خود عمل نکنیم. این مرا ناراحت می‌کند. طارمی بازیکن فوق‌العاده صادق است. او یک همکار فوق‌العاده مثبت، صادق و بی‌ریا است. او بازیکنی است که چنین ویژگی‌های را در قبال رقبایش هم دارد.

پورتو در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال است و با بنفیکای صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.