سه‌شنبه 17 مهر 1403

طاهری نیا به عنوان رئیس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
طاهری نیا به عنوان رئیس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به عنوان رئیس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد. محمدعلی زلفی‌گل در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده طاهری نیا آورده است: به استناد مصوبه شورای عالی اداری و ابلاغیه سال 1385 وزارتی مبنی بر تشکیل کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به عنوان رئیس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده طاهری نیا آورده است: به استناد مصوبه شورای عالی اداری و ابلاغیه سال 1385 وزارتی مبنی بر تشکیل کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری در موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، به سمت رئیس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی کشور، به ویژه بهبود و ارتقاء کیفیت نظام آمار آموزش عالی موفق و موید باشید. گفتنی است؛ کمیته آمار بخشی از سال 1385 علوم، تحقیقات و فناوری با حکم وزیر علوم وقت در موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی مستقر است و موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی از 54 سال پیش تاکنون به عنوان مرجع رسمی آمار آموزش عالی اقدامات خود را در جهت جمع آوری، تحلیل و ارائه آمار آموزش عالی به انجام می‌رساند.