یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طرح" انتخاب" ایران زمین به کمک تولیدکنندگان آمد

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
طرح" انتخاب" ایران زمین به کمک تولیدکنندگان آمد

طرح تسهیلات"انتخاب" ایران زمین در راستای حمایت از تولید داخل به مدت یکسال اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار «تابناک» یکی از بانک‌هایی که طی سال‌های اخیر توانسته با ارائه خدمات نوین کارنامه موفقی را از خود به جا بگذارد بانک ایران زمین است که این بانک با پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان و ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند و ارتباط مستمر و پایدار با ذینفعان و تقویت بنیه مالی واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی چشم‌انداز روشنی را برای خود رقم زده است.

بانک ایران زمین در سال 1400 از جمله طرح های موفق خود یعنی در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اعطای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب" را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات از سوی مشتریان، با توجه به نیاز آنهاست. در این طرح تسهیلاتی مشتریان می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از 10 تا 18 درصد به دلخواه انتخاب کنند؛ در ضمن حداقل مبلغ افتتاح حساب 50 میلیون ریال است. طرح تسهیلاتی انتخاب از ابتدای ماه دی 1400 آغاز و به مدت یک سال، اجرا می‌شود.

محاسبه سود و اقساط تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین چگونه انجام می شود؟

قوانین و شرایط دریافت تسهیلات به شرح زیر است:

- نرخ ترجیی سود تسهیلات بر اساس میانگین سپرده گذاری 10 الی 18 سالیانه است - حداقل مبلغ افتتاح حساب پنجاه میلیون ریال است. - حداکثر مبلغ تسهیلات یک میلیارد ریال است. - حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت 3 ماه (محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح) - امکان واریز و برداشت از سپرده وجود دارد. - حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات دو ماه است. - اخذ وثیقه طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست‌های اعتباری بانک - سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام خواهد شد.