جمعه 30 شهریور 1403

طعنه سنگین اینتر به ستاره جنجالی: بهتر که رفتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طعنه سنگین اینتر به ستاره جنجالی: بهتر که رفتی!

پیرو آسیلیو، مدیر اینتر، معتقد است که جدایی روملو لوکاکو در نهایت به سود این تیم تمام شد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو روزهای پرهیاهو و جنجالی بسیاری را در اینتر سپری کرد. او پس از ترک این باشگاه و پیوستن به چلسی بلافاصله متوجه اشتباهش شد و به صورت قرضی به این تیم برگشت اما دیگر نتوانست روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

مذاکرات او با باشگاه یوونتوس باعث خشم و ناراحتی مدیران و هواداران و حتی بازیکنان اینتر شد و او در نهایت چاره دیگری جز بازگشت به چلسی نداشت اما در آن تیم هم کسی خواهان حضور او نبود و مجبور شد که یک فصل به صورت قرضی راهی رم شود و با پیراهن این تیم به میدان برود.

آسیلیو در گفتگو با مستند قهرمانی تیمش در سری آ درباره این اتفاقات اظهار داشت:«من ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم اما فقط این را می‌گویم که باید رفتار خوب و احترام در هر شرایطی وجود داشته باشد. شما می‌دانید که چند مذاکره با چند بازیکن در نهایت به نتیجه نرسیده است؟ اما حداقل باید حرف را رو در رو زد و به این ترتیب مشکلی نیست.

اما وقتی کسی تلفنش را خاموش می‌کنم و جواب تماس را نمی‌دهد و پنهان می‌شود، باید متوجه شود که زمان جدایی فرا رسیده است. تا جایی که به من مربوط بود، این مسئله در تاریخ هشتم جولای سال گذشته تمام شد. هیچ مشکل و حسرتی وجود ندارد و جالب اینجاست که این اتفاق به سود ما هم تمام شد.»

طعنه سنگین اینتر به ستاره جنجالی: بهتر که رفتی! 2