شنبه 1 اردیبهشت 1403

طعنه مالک سابق کریستال پالاس به تاد بولی / چلسی مثل ملوان مست خرج می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طعنه مالک سابق کریستال پالاس به تاد بولی / چلسی مثل ملوان مست خرج می‌کند!

سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال پالاس، با انتقاد از ولخرجی چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی مالک این باشگاه را به ملوانی مست تشبیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خریدهای گران‌قیمت چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی توجه زیادی برانگیخته و این باشگاه را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است.

آبی‌های لندن در شش ماهی که مالکیت‌شان در اختیار تاد بولی قرار گرفته تا کنون 600 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده‌اند. مجموع بازیکنهایی که چلسی در تابستان و زمستان امسال خریده 15 نفر بوده است. چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 7 بازیکن جدید به خدمت گرفت.

این در حالی است که اشتهای چلسی برای خرید بازیکن همچنان ادامه دارد و این باشگاه قصد دارد تا پیش از پایان مهلت انزو فرناندز آرژانتینی را هم با قراردادی که یک رکورد خواهد بود به خدمت بگیرد.

سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال پالاس، از ولخرجی‌های افسارگسیخته چلسی به شدت انتقاد کرد و مالک آمریکایی این باشگاه را به ملوانی مست تشبیه کرد که بی‌هدف در حال هزینه کردن پول‌هایش است. او به برنامه تاک‌اسپورت گفت:" چلسی جزء شش باشگاه بزرگ نیست ولی فکر می‌کند هست. آنها مثل ملوان مست در حال خرج کردن پول هستند. در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر اگر حساب کنید 25 درصد کل پولی که در این کشور خرج خرید بازیکن شده است را چلسی پرداخته است".

طعنه مالک سابق کریستال پالاس به تاد بولی / چلسی مثل ملوان مست خرج می‌کند! 2
طعنه مالک سابق کریستال پالاس به تاد بولی / چلسی مثل ملوان مست خرج می‌کند! 3