چهارشنبه 4 مهر 1403

طعنه کیمیش به توخل: اعتماد به نفس ما برگشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طعنه کیمیش به توخل: اعتماد به نفس ما برگشت

یوشوا کیمیش معتقد است که سبک بازی بایرن مونیخ تحت هدایت ونسان کمپانی باعث برگشتن اعتماد به نفس به بازیکنان این تیم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب ونسان کمپانی به عنوان جانشین توماس توخل از سوی مدیران باشگاه بایرن مونیخ مخالفان بسیاری داشت و تعداد زیادی از هواداران این تیم از این که چنین مربی جوان و البته بی‌تجربه‌ای از کار در سطح اول فوتبال اروپا برای هدایت این تیم برگزیده شده متعجب شده بودند.

اما عملکرد خوب بایرن از ابتدای فصل در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است که توانایی این مربی بلژیکی مورد تحسین قرار بگیرد و گفته می‌شود که بازیکنان بایرن هم کاملا از او راضی هستند و این موضوع به خوبی از اظهارات آنها در چند هفته اخیر مشخص است.

کیمیش که فصل گذشته به صورت جدی با توخل مشکل داشت و حتی تا آستانه جدایی از بایرن هم پیش رفت یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان این روزهای بایرن است و در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیمش اظهار داشت:«ما سه امتیاز از بایرلورکوزن پیش هستیم و در خانه به میدان خواهیم رفت.

چند بازی بسیار خوب انجام دادیم. این سبک بازی در حال حاضر باعث شده است که اعتماد به نفس بسیاری داشته باشیم، فارغ از این که پنج یا شش گل بزنیم. البته که در نهایت باید برنده باشیم اما این سبک پیروزی باعث شده است که نقاط قوت خودمان را بدانیم و اعتماد به نفس به ما برگردد. این چیزی است که می‌خواهیم روز شنبه برابر لورکوزن هم نشان دهیم.»