دوشنبه 9 مهر 1403

طعنه کین به داور: این خطاها اخراج دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طعنه کین به داور: این خطاها اخراج دارد!

هری کین از اینکه داور بازیکن بایرلورکوزن را به دلیل خطای سنگین روی او اخراج نکرده متعجب است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا این هفته در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ قرار گرفت که مدعی اصلی کسب جام قهرمانی در این فصل است و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 1-1 رضایت دادند و امتیازات را تقسیم کردند.

یکی از صحنه‌هایی که در این بازی توجه بسیاری را به خود جلب کرد و اعتراض بازیکنان بایرن را به همراه داشت مربوط به خطایی بود که امین عدلی روی هری کین انجام داد و نگرانی بسیاری از بابت مصدومیت این بازیکن ایجاد کرد، هرچند که مدیران بایرن اعلام کردند مشکلی او را تهدید نمی‌کند.

با این حال، این بازیکن پس از این برخورد مجبور شد به دلیل احساس درد و ناراحتی‌ای که داشت زمین بازی را ترک کند و حالا صحبت‌هایی را در اعتراض به تصمیم داور و کمک داور ویدیویی به خاطر عدم برخورد با بازیکن حریف مطرح کرده که نشان می‌دهد از این وضعیت چندان راضی نیست.

کین در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد درباره برخورد رخ داده بین او و عدلی اظهار داشت:«ما قبلا در فوتبال دیده بودیم که داوران حتی در سال گذشته هم به خاطر چنین خطاهایی به بازیکن حریف کارت نشان می‌دادند و حتی او را از زمین اخراج می‌کردند. اما فوتبال همین است و چاره‌ای جز قبول آن نیست. ما دیدارهای مهمی در پیش داریم و باید از اتفاقی که رخ داد عبور کنیم.»