دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

طلسم شکنی پیکانی‌ها با حسینی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
طلسم شکنی پیکانی‌ها با حسینی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خودروسازان لیگ برتر در شرایطی امروز با نمایشی فوق‌العاده موفق شدند صدرنشین مسابقات را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند که آن‌ها در سال‌های گذشته همواره مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند. پیکان در 5 سال گذشته با هدایت مربیان مختلفی از جمله مجید جلالی، حسین فرکی، عبدالله ویسی، مهدی تارتار و مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود و جالب است که در 10 بازی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خودروسازان لیگ برتر در شرایطی امروز با نمایشی فوق‌العاده موفق شدند صدرنشین مسابقات را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند که آن‌ها در سال‌های گذشته همواره مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

پیکان در 5 سال گذشته با هدایت مربیان مختلفی از جمله مجید جلالی، حسین فرکی، عبدالله ویسی، مهدی تارتار و مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود و جالب است که در 10 بازی گذشته جز شکست (چه داخل خانه و چه بیرون از خانه) نتیجه‌ای نصیب این تیم نشده بود.

حالا بعد از 10 بازی که با شکست متوالی برای پیکان همراه بود، تیم جوان مجتبی حسینی موفق شد صدرنشین لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی متوقف کند تا این طلسم چند ساله بشکند. جالب است که پیکان فصل پیش با هدایت حسینی هردو بازی رفت و برگشت را مقابل پرسپولیس بازنده شد، اما حالا این مربی موفق شد شخصا طلسم باختن پیکان جلوی سرخ‌پوشان پایتخت را بشکند.

انتهای پیام /