شنبه 16 تیر 1403

طوفان این جوان روستایی علیه مبلغان جلیلی در روستاها: تا الان کجا بودید؟ /12 سال دولت در سایه بودید آورده‌تان برای من کشاورز چه بود؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
طوفان این جوان روستایی علیه مبلغان جلیلی در روستاها: تا الان کجا بودید؟ /12 سال دولت در سایه بودید آورده‌تان برای من کشاورز چه بود؟

یک جوان کشاورز خطاب به جلیلی گفت: موقعی که دولت گندم من را گرفت و پولم را نداد، شرمنده زمین و زمان شدم، شما کجا بودید، مگر نمی‌گویید 12 سال دولت در سایه بودم، آورده شما برای من کشاورز چه چیزی بوده که به شما رأی بدهم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جوان روستایی خطاب به مبلغین جلیلی گفت: شمایی که امکانات بیت‌المال را خرج کرده و کرور کرور نیرو برای روستاها اعزام و کاندیدایی خاص را تبلیغ می‌کنید؛ تا الان کجا بودید؟ موقعی که حق کشاورزان پایمال شده و کسی صدای آنان را نمی‌شنید؛ آن‌موقع کجا بودید؟

وی افزود: موقعی که دولت گندم من را گرفت و پولم را نداد، شرمنده زمین و زمان شدم، شما کجا بودید، مگر نمی‌گویید 12 سال دولت در سایه بودم، آورده شما برای من کشاورز چه چیزی بوده که به شما رأی بدهم. نمی‌شود شما 12 سال برای ریاست جمهوری زنبیل بگذاری و هر 4 سال یکبار بیای، از من رأی جمع کنی و آدم بفرستی که بیان برات رأی جمع کنند. آی کشاورزان آگاه باشید اگر کسی آمد و گفت به فلان کس رأی بدهید، بگو آن فرد تا الان کجا بوده؟ من کشاورز پای کشور و تولیدم ایستادم. روز جمعه می‌آیم و رأی می‌دهم اما به تو رأی نمی‌دهم به کسی رأی می‌دهم که از خودم باشد و درد من را بفهمد.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1928014