دوشنبه 18 تیر 1403

عارف: فردای انتخابات وارد فاز رفاقت می‌شویم / حرکت رئیس جمهور باید طبق قانون باشد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عارف: فردای انتخابات وارد فاز رفاقت می‌شویم / حرکت رئیس جمهور باید طبق قانون باشد + فیلم

محمدرضا عارف، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ضمن تاکید بر اهمیت رقابت جدی و اخلاق‌مدارانه در انتخابات، اظهار داشت: همواره به یک رقابت جدی و اخلاق‌مدارانه اعتقاد داشته‌ایم. در رقابت در همه زمینه‌ها باید با رعایت اخلاق، دیدگاه‌های خودمان را مطرح کنیم تا مردم انتخاب کنند. وی با اشاره به لزوم همبستگی و صمیمیت پس از انتخابات، افزود: فردای انتخابات ما وارد...

محمدرضا عارف، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ضمن تاکید بر اهمیت رقابت جدی و اخلاق‌مدارانه در انتخابات، اظهار داشت: همواره به یک رقابت جدی و اخلاق‌مدارانه اعتقاد داشته‌ایم. در رقابت در همه زمینه‌ها باید با رعایت اخلاق، دیدگاه‌های خودمان را مطرح کنیم تا مردم انتخاب کنند.

وی با اشاره به لزوم همبستگی و صمیمیت پس از انتخابات، افزود: فردای انتخابات ما وارد فاز رفاقت می‌شویم و انتظار ما این است که از فردا شاهد یک همبستگی و یک صمیمیت بین رقبای دیروز باشیم.

این فعال سیاسی با تاکید بر وظیفه رئیس جمهور در قبال همه مردم، تصریح کرد: رئیس جمهور هر کس باشد، باید خود را رئیس جمهور 80 میلیون نفر بداند و موظف به پیگیری منویات و نظرات همه 80 میلیون نفر است که به اعتقاد من اتفاقاً باید اولویت داد به کسانی که به او رأی ندادند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت توجه به مطالبات مردم و رعایت قانون، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید مطالبات مردم را گوش کند و حرکت رئیس جمهور باید طبق قانون باشد و خودش را به هیچ وجه فراتر از قانون نداند. یک مقدار قوانین و اسناد بالادستی داریم، یک مقدار هم مطالبات مردم است که باید در چارچوب قانون، این‌ها ملاک عمل قرار بگیرد. انتهای پیام /