یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

عالیشاه: خوشحالم هواداران پرسپولیس خوشحال به خانه رفتند / کامیابی نیا: با قهرمانی در جام حذفی شخصیت خود را نشان دادیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
عالیشاه: خوشحالم هواداران پرسپولیس خوشحال به خانه رفتند / کامیابی نیا: با قهرمانی در جام حذفی شخصیت خود را نشان دادیم

بازیکنان پرسپولیس درباره قهرمانی تیم خود در جام حذفی توضیح دادند.

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی اظهار کرد: ما به عنوان سرباز پرسپولیس هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم. با اینکه گل مساوی را خوردیم، اما دست از تلاش برنداشتیم.

او ادامه داد: خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه رفتند. از مدیریت باشگاه و هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم در فصل آینده هم بازیکنان بتوانند با همین شرایط به اهداف خود برسند.

کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی درباره جام‌هایی که به دست آورده است اظهار کرد: تا کنون با پرسپولیس 6 قهرمانی در لیگ، 2 قهرمانی در جام حذفی و 4 قهرمانی سوپرجام را تجربه کرده‌ام. خداراشکر می‌کنم بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و همه هواداران استقلال و پرسپولیس از این بازی لذت بردند. ما با قهرمانی در جام حذفی شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم، در طول فصل هم زحمات زیادی را کشیدیم و علی رغم همه فشار‌هایی که به تیم و باشگاه آوردند توانستیم قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست بیاوریم. از همه کارکنان باشگاه تا بازیکنان همه در این قهرمانی شریک هستند.

ترابی: امیدوارم درخشش خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم

مهدی ترابی هم پس از قهرمانی اظهار کرد: امروز روز باشکوهی بود برای پرسپولیسی‌ها بود، چرا که هم ولادت امام رضا (ع) بود و هم قهرمانی تیم همراه بود. امیدوارم هواداران از ما راضی باشند چرا که در پایان نیمه دوم با گلی که خوردیم کمی دلسرد شدند، اما ما پا پس نکشیدیم و خداراشکر می‌کنم توانستیم به خواسته خودمان برسیم. در ادامه امیدوارم با بازیکنان بتوانیم در کنار هم درخشش خوبی را هم در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال