جمعه 14 اردیبهشت 1403

عالیشاه: نزدیک بود غافلگیر شویم ولی بیرانوند واکنش فوق العاده‌ای داشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عالیشاه: نزدیک بود غافلگیر شویم ولی بیرانوند واکنش فوق العاده‌ای داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس عصر دوشنبه پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: بازی‌هایی که با تیم‌های قعر نشین جدول داریم به مراتب سخت‌تر از تیم‌های دیگر است، نفت مسجدسلیمان نمایش خوبی را مقابل پرسپولیس به اجرا گذاشت، اما ما برنده شدیم. وی افزود: این بازی تمام شد و از امروز به فکر بازی‌های...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس عصر دوشنبه پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: بازی‌هایی که با تیم‌های قعر نشین جدول داریم به مراتب سخت‌تر از تیم‌های دیگر است، نفت مسجدسلیمان نمایش خوبی را مقابل پرسپولیس به اجرا گذاشت، اما ما برنده شدیم.

وی افزود: این بازی تمام شد و از امروز به فکر بازی‌های دیگری هستیم که در لیگ برتر پیش رو داریم، ما تا هفته آخر باید روند پرقدرتمان را ادامه دهیم.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان شد، امروز و در همان دقایق ابتدایی نزدیک بود غافلگیر شویم، اما این اتفاق رخ نداد و بیرانوند پنالتی نفت مسجد سلیمان را مهار کرد.

عالیشاه تصریح کرد: پیروزی مقابل سپاهان باعث شد که روحیه تیم افزایش یابد، بازیکنان پرسپولیس خواستند و هر وقت بخواهند به هدف خود می‌رسند، این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم در هفته‌های آینده تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند چرا که به حمایت آن‌ها نیاز داریم.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:45 دوشنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت کوپال ناظمی در حضور هواداران خود به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با برتری 3 بر صفر میزبان خاتمه یافت.

انتهای پیام /