شنبه 7 مهر 1403

عالی هستیم ولی نباید غرور داشته باشیم / ناواس: این اسپانیا مثل اسپانیای 2010 است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عالی هستیم ولی نباید غرور داشته باشیم / ناواس: این اسپانیا مثل اسپانیای 2010 است

خسوس ناواس، بازیکن کهنه‌کار اسپانیا، می‌گوید تیم ملی فعلی اسپانیا را شبیه به تیم فوق‌العاده سال 2010 این کشور می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا بعد از دو پیروزی پیاپی در گروه مرگ یورو 2024 مقابل دو تیم پرقدرت اروپا کرواسی و ایتالیا فردا در روز سوم این مرحله ساده‌ترین بازی خود را مقابل آلبانی انجام می‌دهد.

خسوس ناواس، بازیکن 38ساله اسپانیا امروز به همراه سرمربی‌اش در نشست خبری شرکت کرد و گفت اسپانیا عالی بازی می‌کند ولی نباید به خودش غره شود چون اگر حتی بزرگترین تیمها هم روز خوبی نداشته باشند ممکن است شکست بخورند.

او که فردا اگر در بازی آلبانی به میدان برود مسن‌ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ یورو خواهد شد گفت تیم ملی فعلی کشورش او را به یاد تیم ملی درخشان سال 2010 می‌اندازد. تیمی که قهرمان جهان شد.

اسپانیا به بازی فردا بی‌اهمیت است؟ بازی در یورو یکی از بهترین اتفاقات برای هر فوتبالیستی است و ما این مسابقه را به هیچ عنوان دست‌کم نمی‌گیریم.

ارزیابی خسوس ناواس از آلبانی؟ می‌دانیم آنها حریف سختی هستند ولی ما به عنوان یکی از تیمهای مدعی چاره‌ای نداریم جز اینکه به برنامه همیشگی خودمان در تورنمنت وفادار بمانیم و با تمام قدرت بازی کنیم.

فردا بازی خواهی کرد و مسن‌ترین بازیکن اسپانیایی یورو می‌شوی؟ امیدوارم فردا بازی کنم. بازی کردن در یورو حس فوق‌العاده‌ای است.

راز موفقیت اسپانیا در دو بازی اول چیست؟ ما یک خانواده‌ایم. گروه خیلی خوبی از بازیکنان درجه یک. اتحاد تیمی و بازیکنان عالی رمز موفقیت ما است.

چه زمانی با تیم ملی خداحافظی می‌کنی؟ من فعلا دارم از زندگی هر روزه در تیم ملی لذت می‌برم. کسی از آینده خبر ندارد. درباره‌اش فکر می‌کنم.

اسپانیا مدعی قهرمانی است؟ اگر یک روز روز بد شما باشد حتی بهترین تیمها هم ممکن است حذف بشوند. ما باید به جای فکر کردن به رقبا و قهرمانی تمرکز صد در صدی روی خودمان داشته باشیم و به حرکت روی همین خط ادامه بدهیم.

این تیم با تیم درخشان اسپانیا 2010 چقدر شباهت دارد؟ آن تیم هم فوق‌العاده بود و ما فوتبال خوبی بازی می‌کردیم. الان هم با این تیم همه بچه‌ها دارند از فوتبال لذت می‌برند. من وقتی شور و شوق بچه‌ها را می‌بینم به نظرم خیلی شبیه تیم ملی 2010 است.

عالی هستیم ولی نباید غرور داشته باشیم / ناواس: این اسپانیا مثل اسپانیای 2010 است 2