دوشنبه 2 مهر 1403

عبدالله روا: با هزینه یک شب برخی برنامه‌های تلویزیونی می‌توانیم 26 سال ویدیو چک بسازیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عبدالله روا: با هزینه یک شب برخی برنامه‌های تلویزیونی می‌توانیم 26 سال ویدیو چک بسازیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک در پست اینستاگرامی خود خبر از سرنوشت نامعلوم این برنامه خبر داد و نوشت: سلام ضمن تسلیت بابت حادثه معدن طبس و آرزوی ختم به خیر شدن ماجرا، باید بگم این ممکنه آخرین چیزی باشه که از ویدیوچک می بینید. درحالی که قرار بود تیزر فصل جدیدش باشه. دیگه داشت واسه پخشش دیر می شد بنابراین تصمیم گرفتم بذارم ببینید. از اونجایی که...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک در پست اینستاگرامی خود خبر از سرنوشت نامعلوم این برنامه خبر داد و نوشت: سلام ضمن تسلیت بابت حادثه معدن طبس و آرزوی ختم به خیر شدن ماجرا، باید بگم این ممکنه آخرین چیزی باشه که از ویدیوچک می بینید. درحالی که قرار بود تیزر فصل جدیدش باشه. دیگه داشت واسه پخشش دیر می شد بنابراین تصمیم گرفتم بذارم ببینید.

از اونجایی که همه جا و همیشه سراغ ویدیوچک رو گرفتید یه توضیح کوتاه میدم: در واقع برای ادامه دیگه عزمی از سمت اونا و انگیزه ای در وجود ما نمونده بود. البته تا مرحله زبون ریختن همه خوب بودیما اما مثلا هنوز پول کارایی که پارسال انجام دادیم رو نگرفتیم. و این در حالیه که با هزینه «یک شب» برنامه مثلا سال تحویل شبکه سه می تونستیم «بیست و شش سال» ویدیوچک بسازیم. من البته گله ای ندارم دیگه. ممنون از کمک های چند ساله ی شبکه ورزش.

تا روزی که ویدیوچک رو ساختیم هرگز کم نگذاشتیم. فصل آخر برای هر قسمت هفت میلیون تومن از جیبمون گذاشتیم تا بتونیم بسازیم و ناراضی هم نبودیم چون شما دوستش داشتید. اما دیگه رقابت تو شرایط نابرابر ممکن نیست. الان چندین برنامه قوی و پولدار رقبامون هستن. هرچند الگوشون خودمون هستیم ولی مقایسه می شدیم به هر حال. منم دیگه بیست ساله نیستم و نمی تونم چون عاشق یه کاری‌ام زندگی خودم و چند نفر دیگه رو معطلش کنم. خودخواهیه. اگه خدا بخواد همین جا یا جایی که دیدنش برای شما راحت باشه یه برنامه با همین محتوا می سازم. .