شنبه 29 اردیبهشت 1403

عجیبترین گل به خودی: دستپخت مشترک کپا و رودیگر! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عجیبترین گل به خودی: دستپخت مشترک کپا و رودیگر! (عکس)

کپا آریسابالاگا، دروازه بان رئال، با یک اشتباه در دقیقه 79 بازی مقابل اتلتیکو باعث شد تا تونی رودیگر یک گل به خودی به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در ریاض به مصاف یکدیگر رفته اند. دیدار قبلی این دو تیم در این فصل تنها شکست رئال را با نتیجه 3-1 در ورزشگاه وندا متروپولیتانو رقم زد.

دو تیم با نتیجه 2-2 که در نیمه اول رقم خورده بود نیمه دوم را آرامتر سپری می کردند که در دقیقه 79 رئال روی خروج اشتباه دروازه بانش گل خورد. ریکلمه توپ را به روی دروازه رئال ارسال کرد و در حالی که کپا می توانست توپ را به سادگی مهار کند یا آن را به خارج محوطه جریمه مشت کند، روی سر آلوارو موراتا با یک مشت اشتباه توپ را به بدن تونی رودیگر کوبید. توپ بلوکه شد و از روی سر کپا عبور کرد و به داخل دروازه رفت.

بازیکنان رئال داور را احاطه کردند و مدعی بودند که موراتا روی دروازه بانشان خطا کرده است اما داور بعد از بررسی صحنه، گل را سالم اعلام کرد تا رئال یک بار دیگر در این بازی عقب بیفتند.

در هفته های اخیر، کارلو آنچلوتی در انتخاب دروازه بانش دچار مشکل بوده است. کپا از چلسی برای جایگزینی تیبو کورتوای مصدوم آمد و آندری لونین دروازه بان محبوب هواداران رئال هم عملکردی خوب از خودش به جای گذاشته و بسیاری از طرفداران رئال او را برای سنگربانی تیمشان شایسته تر می دانند.

عجیبترین گل به خودی: دستپخت مشترک کپا و رودیگر! (عکس) 2
عجیبترین گل به خودی: دستپخت مشترک کپا و رودیگر! (عکس) 3
عجیبترین گل به خودی: دستپخت مشترک کپا و رودیگر! (عکس) 4