یک‌شنبه 1 مهر 1403

عجیب‌ترین خبر سال؛/ توافق لاپورتا و پرز: امباپه به بارسا می‌رود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عجیب‌ترین خبر سال؛/ توافق لاپورتا و پرز: امباپه به بارسا می‌رود!

روزنامه موندودپورتیوو در گزارشی تایید کرد که طی توافق بین خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز، قرار است کیلیان امباپه به بارسلونا برود.

به گزارش "ورزش سه"، یک گزارش هیجان انگیز از اسپانیا مدعی شده کیلیان امباپه ترجیح می‌دهد به جای رئال مادرید به بارسلونا ملحق شود.

روزنامه اسپانیایی "موندو دپورتیوو" نوشت:"امباپه در حال حاضر بیشتر از رئال مادرید به بارسلونا نزدیک است. مدیریت بارسا به دنبال یک قرارداد بزرگ برای جشن گرفتن صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه و افتتاح ورزشگاه جدید نیوکمپ است."

در این گزارش اشاره شده که باشگاه اسپانیایی یک میلیارد یورویی را که از سوپرلیگ دریافت خواهد کرد، برای تامین مالی عملیات دوناتلو - نام مستعار پروژه خرید امباپه - اختصاص خواهد داد.

این روزنامه فاش کرد که خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز، روسای بارسلونا و رئال مادرید، چند هفته پیش در یکی از شهرهای ساحلی اسپانیا جلسه ای محرمانه برگزار کردند و توافق شد که اگر بارسلونا در پروژه سوپرلیگ از رئال مادرید حمایت کند آن‌ها از خرید امباپه صرف نظر می‌کنند. به همین دلیل بارسا در حال حاضر به خرید آماده نزدیکتر است.

این روزنامه گزارش داد شرط پرز برای موافقت با انتقال امباپه بارسا این است: او نباید مقابل رئال مادرید بازی کند. همچنین گزارش شده که لوئیز انریکه، سرمربی تیم پاری سن ژرمن، به امباپه توصیه کرده در صورتیکه به بارسا برود رسانه‌های نزدیک به باشگاه از او حمایت قابل توجهی خواهند داشت.

موندو دپورتیوو در ادامه گزارش هیجان انگیز خود اعلام کرد که عثمان دمبله، وینگر پاری سن ژرمن، به امباپه اعلام کرده آماده است تا خانه‌اش در اسپانیا را در اختیار این بازیکن قرار دهد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، همچنین به امباپه ستاره فرانسوی قول اشتراک مادام العمر پلتفرم اسپاتیفای را به عنوان بخشی از چندین پاداش مالی در قراردادش داده است. این روزنامه همچنین تایید کرد که امباپه از همبستگی بازیکنان بارسا برای نزدیکانش تعریف کرده است.

با وجود این گزارش "رادیو مونت کارلو" ترفند پشت این سناریو را به عنوان روایت جدیدی از دروغ سال جدید در اسپانیا می‌داند. در این سناریو رسانه‌های اسپانیایی سعی می‌کنند در 28 دسامبر هر سال برای فریب مخاطبان اخبار عجیبی را منتشر کنند. این روزنامه فرانسوی 3 دروغ موجود در این ماجرا را توضیح داد که اولین مورد آن به یک میلیارد یورو اشاره دارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که بارسا این مبلغ را دریافت کند و آن‌ها بدهکاری های زیادی دارند که نمی‌توانند امباپه را جذب کنند.

همچنین این روزنامه اشاره کرد که دمبله تمایلی برای اهدای کلید خانه خود به آماده نشان نداده و این ماجرا دروغ است. همچنین دیگر دروغ داخل این گزارش رسانه اسپانیایی این است که موندودپورتیوو از سنت روز دروغگویی برای تسویه حساب بین خود و دشمن سابقش استفاده کرد، زیرا روابط آن‌ها لوئیس انریکه در دوران مربیگری او در بارسا بسیار پرتنش بود.

گفتنی است که سال گذشته در همین روز روزنامه اسپانیایی خبری مبنی بر استقبال امباپه از انتقال به بارسلونا منتشر کرد که در نهایت مشخص شد واقعیت ندارد.

عجیب‌ترین خبر سال؛/ توافق لاپورتا و پرز: امباپه به بارسا می‌رود! 2
عجیب‌ترین خبر سال؛/ توافق لاپورتا و پرز: امباپه به بارسا می‌رود! 3