جمعه 30 شهریور 1403

عجیب‌ترین پیشنهاد فصل: بنزما را به یونایتد بیاورید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عجیب‌ترین پیشنهاد فصل: بنزما را به یونایتد بیاورید!

لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد، در یک پیشنهاد عجیب دیگر از مدیران باشگاه خواست برای حل مشکلات تیم در خط حمله کریم بنزما را جذب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس ساها ستاره سابق منچستریونایتد مدت‌ها است با مصاحبه‌های عجیب و غریب و جنجالی‌اش شناخته می‌شود. ساها امروز پیشنهاد عجیب دیگری به مدیران یونایتد داد و گفت اگر می‌خواهند مشکلات خط حمله‌شان حل شود تنها یک راه دارند: جذب کریم بنزما در ماه ژانویه.

ساها یک انتقاد هم از کادر فنی داشت و اریک تن‌هاخ و دستیارانش را به دلیل عدم حمایت کافی از راسموس هویلوند در خط حمله مورد شماتت قرار داد. او گفت علت ناکامی هویلوند در گلزنی در نیم‌فصل اول چیزی جز این نبوده است.

ستاره سابق یونایتد در صحبت‌هایش گفت: "بنزما خط حمله یونایتد را زیر و رو خواهد کرد و این دقیقا همان چیزی است که تیم به آن نیاز دارد. بنزما بدون شک گل‌های زیادی برای یونایتد خواهد زد و علاوه بر گلزنی در ساخت گل‌ها هم نقش بازی خواهد کرد. این رویای من است ولی پیشنهادم به مدیران باشگاه این است که آب دست‌شان است زمین بگذارند و برای جذب او تلاش کنند. کریم یک فوتبالیست فوق حرفه‌ای است و هویلوند می‌تواند از او درس‌های زیادی بگیرد. می‌دانم که این یک فانتزی است ولی باشگاه باید تلاشش را بکند".

لوئیس ساها در ادامه گفت: "یونایتد بهترین تیم برای هویلوند است ولی منصفانه نیست که کادر فنی وظایف شماره 9 را به او بدهند بدون اینکه بازیکن باتجربه‌ای کنارش باشد و بدون اینکه به بقیه بازیکنان گفته شود باید از او حمایت کنند. من با رود فان نیسلتروی و اوله گنار سولسشر بازی می‌کردم و می‌توانستم از این اسطوره‌ها یاد بگیرم و از حمایت‌شان برخوردار باشم ولی هویلوند کسی را ندارد. بنزما برای او بهترین گزینه است".

عجیب‌ترین پیشنهاد فصل: بنزما را به یونایتد بیاورید! 2
عجیب‌ترین پیشنهاد فصل: بنزما را به یونایتد بیاورید! 3