جمعه 14 اردیبهشت 1403

عدم استقبال از رفتن به برنابئو / هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عدم استقبال از رفتن به برنابئو / هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!

استقبال ضعیف هواداران بارسلونا از خرید بلیت ال‌کلاسیکو سبب شد تا باشگاه هیچ برنامه خاصی برای تسهیل سفر آنها به مادرید برای تماشای بازی طراحی نکند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب رئال مادرید در برنابئو میزبان بارسلوناست. رئال با هشت امتیاز بیشتر صدرنشین است اما پیروزی بارسا باعث می شود به فاصله پنج هفته تا پایان، فاصله به پنج امتیاز برسد. اختلافی که هنوز زیاد است ولی غیر قابل جبران نیست. به همین دلیل ژاوی در نشست خبری بعد از شکست برابر پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان تاکید کرد باید روی ال کلاسیکو تمرکز کنند و این بازی را هر طور شده ببرند.

با این حال به نظر نمی رسد هواداران بارسا چندان مثل ژاوی خوشبین باشند. استقبال از خرید بلیت بازی بسیار ضعیف بود به طوری که باشگاه کاتالان برنامه ای برای تسهیل سفر هواداران به مادرید نه از طریق اتوبوس، قطار و هواپیما، اعلام نکرده است.

فاصله امتیازی زیاد و اوضاع بد تیم بعد از حذف از لیگ قهرمانان می تواند دلیل مهمی باشد ولی نباید از قیمت بالای بلیت بازی نیز گذر کرد. ارزان‌ترین بلیت 125 یورو و گران ترین 445 میلیون یورو است. عاملی که سبب شده بسیاری از هواداران بارسا ترجیح دهند به مادرید نروند. بارسا برای این بازی 4000 هزار سهمیه بلیت دارد.

عدم استقبال از رفتن به برنابئو / هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند! 2