سه‌شنبه 3 مهر 1403

عذرخواهی کاپیتان بوکا به‌خاطر درگیری جنجالی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عذرخواهی کاپیتان بوکا به‌خاطر درگیری جنجالی

سرخیو رومرو، سنگربان بوکاجونیورز از هواداری که بعد از دیدار مقابل ریورپولاته با او درگیر شده بود، معذرت خواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ آرژانتین، سوپرکلاسیکوی حساس بوکاجونیورز و ریورپلاته با نتیجه 1-0 به سود ریورپلاته میهمان به پایان رسید.

تک گل این بازی توسط مانوئل لانزینی در بیستمین دقیقه بازی روی دفع ناقص سرخیو رومرو، دروازه‌بان باتجربه بوکاجونیورز، به ثمر رسید. گلی که مقصرش از دید هواداران حاضر در استادیوم، سرخیو رومرو، کاپیتان دوم این تیم بود و آنها بلافاصله بعد از بازی درحالی‌که بازیکنان قصد ورود به رختکن را داشتند، شدیدا به رومرو معترض شدند و دروازه‌بان سابق منچستریونایتد نیز در واکنش به این اعتراضات به سمت یکی از آنها رفت و حتی درگیری فیزیکی بین او و هوادار بوکاجونیورز نیز رخ داد که بازتاب زیادی در رسانه‌های مطرح فوتبال دنیا داشت.

با این حال و پس از گذشت دو روز از آن دیدار، سرخیو رومرو در مصاحبه با "تی ان تی اسپرت" رسما از هواداری که با او درگیر شده بود معذرت خواهی کرد و گفت: "اعتراف می‌کنم که کارم بسیار اشتباه بود. داشتم به سمت رختکن می‌رفتم که آن هوادار شدیدا به من توهین کرد. در یک لحظه آرامشم را از دست دادم و نفهمیدم دارم چکار می‌کنم.

از الفاظ رکیکی علیه من استفاده کرد و با از دست دادن خونسردی خود، نتوانستم بر خشمم غلبه کنم. با این حال از آن هوادار تیم بابت رفتارم صمیمانه معذرت خواهی می‌کنم. آن‌ها هم همانند بازیکنان از شکست تیم ناراحت بودند و حق اعتراض دارند، چرا که ما تا اینجای فصل اصلا خوب نتیجه نگرفتیم. امیدوارم در ادامه فصل جبران کنیم."