یک‌شنبه 7 تیر 1405

عراقچی در مصاحبه با "فایننشال تایمز": مردم به من می گویند مذاکره بس است فریب آمریکا را نخور / نمی دانم اورانیوم های غنی شده کجاست / غرامت می خواهیم

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

عراقچی: احساسات ضد مذاکره بسیار بالاست. مردم به من می‌گویند، دیگر وقتت را تلف نکن، فریب آنها (آمریکا) را نخور... اگر آنها به مذاکره می‌آیند، فقط پوششی برای مقاصد دیگرشان است."