پنج‌شنبه 7 تیر 1403

عصبانیت دوناروما از کیفیت ایتالیا

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عصبانیت دوناروما از کیفیت ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جانلوئیجی دوناروما در بازی مقابل اسپانیا ستاره ایتالیا بود و اگرچه یک گل دریافت کرد و تیمش 1-0 شکست خورد، اما چندین مرتبه دروازه آتزوری را نجات داد. کاپیتان ایتالیا درباره بازی گفت: "ما فرصت‌های آسان زیادی را از دست دادیم، کیفیت بسیار کمی نشان دادیم و اگر این همه اشتباه مرتکب شوید، شما را مجازات می‌کنند. ما عصبانی هستیم، اما از این عصبانیت برای بازی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جانلوئیجی دوناروما در بازی مقابل اسپانیا ستاره ایتالیا بود و اگرچه یک گل دریافت کرد و تیمش 1-0 شکست خورد، اما چندین مرتبه دروازه آتزوری را نجات داد.

کاپیتان ایتالیا درباره بازی گفت:"ما فرصت‌های آسان زیادی را از دست دادیم، کیفیت بسیار کمی نشان دادیم و اگر این همه اشتباه مرتکب شوید، شما را مجازات می‌کنند. ما عصبانی هستیم، اما از این عصبانیت برای بازی آخر استفاده می‌کنیم."

وی درباره اینکه چگونه برای بازی بعدی آماده می‌شوند؟ گفت: سرنوشت خودمان هنوز در دستان ماست، نباید نگران باشیم. مقابل کرواسی کارهای زیادی برای انجام دادن خواهیم داشت، اما مطمئنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در این باره که چه چیزی را باید نجات دهند؟ گفت:هیچ چیزی به جز نگرش تیم مدنظر نیست. ما زیاد دویدیم، شاید بد، اما از نگرش شروع می‌کنیم و می‌دانیم که باید خیلی بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام /