شنبه 29 اردیبهشت 1403

عصبانیت شدید منصوریان از نقل‌و‌انتقالات فولاد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عصبانیت شدید منصوریان از نقل‌و‌انتقالات فولاد!

انتقال احسان پهلوان به سپاهان و علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان از فولاد، دلخوری بیش از حد سرمربی این تیم را به همراه داشته است.

به گزارش "ورزش سه" با انتقال شب گذشته احسان پهلوان به سپاهان پس از انتقال علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان دو مهره اصلی و تاثیرگذار خود را از دست داد تا اینگونه بر خلاف سیاست سرمربی که حفظ شاکله اصلی تیم بوده است، دو ستاره مهم فولاد پیراهن تیم‌های دیگر را بر تن کنند.

همین موضوع باعث شده که علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد از روند نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد در بازار تابستانی عصبانی شده و دلخوری خود را به گوش حبیب رضایی، رئیس هیئت مدیره و حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل فولاد برساند.

منصوریان گله خود از حمیدرضا رادکیا، مدیرعامل اسبق فولاد و عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه که به عنوان یکی از مذاکره کنندگان اصلی با بازیکنان فعالیت کرده است را به گوش رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل رسانده و معتقد است در راه تقویت فولاد برای فصل جاری کوتاهی صورت گرفته و لیست مورد نظر او جذب نشده است.

فولادی‌ها تا به حال بازیکنانی مثل جفرسون باهیا، شاهین توکلی و محمد عباس‌زاده را جذب کرده‌اند و با چند بازیکن فصل قبل خود موفق به تمدید قرارداد شده‌اند.