دوشنبه 7 آبان 1403

عقب گرد رکورد شکست ناپذیری تیم اشکش به عدد 30/ حسرت استقلال ملاثانی برای ثبت 300 روز نباختن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عقب گرد رکورد شکست ناپذیری تیم اشکش به عدد 30/ حسرت استقلال ملاثانی برای ثبت 300 روز نباختن!

پس از سپری کردن 31 هفته بدون شکست، بالاخره استقلال ملاثانی در خرم آباد و برابر خیبر زانو زد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه بار فرار از شکست در وقت های تلف شده، بالاخره استقلال ملاثانی و تیم ابراهیم اشکش نیز طعم تلخ باخت را بعد ازسپری شدن 299 روز و 31 هفته چشید تا به رکورد فوق العاده شکست ناپذیری این تیم خوزستانی پایان داده شود.

استقلال ملاثانی که فصل گذشته و بعد از کسب نتایج نه چندان مطلوب در یک سوم پایانی جدول رده بندی حضور داشت، در هفته چهاردهم لیگ آزادگان میزبان ملوان بود و با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد. باخت تلخی که 2 مورد از گل های آن در وقت های تلف شده به ثمر رسیدند تا شکست این تیم سنگین تر شود.

پس از آن بازی بود که روند شکست ناپذیری ملاثانی آغاز شد. آنها در 20 بازی پایانی لیگ قبل، صاحب هفت پیروزی شده و در سیزده مسابقه نیز به تساوی رسیدند. امسال نیز تا پایان هفته یازدهم با پنج پیروزی و شش تساوی، رتبه خوب سوم را از آن خود کرده بودند و یکی از مدعیان صعود به شمار می رفتند.

با احتساب برد انضباطی برابر امید وحدت (که البته باید پاک شود)، استقلال ملاثانی 31 هفته را بدون باخت سپری کرد که در 19 مسابقه نیز موفق به ثبت کلین شیت شد. آنها امسال در سه دیدار برابر استقلال خوزستان، خوشه طلایی ساوه و فجرسپاسی در وقت های تلف شده گل های مساوی را وارد دروازه حریفان کردند تا از شکست فرار کنند.

باید گفت که دیدارهای هفته دوازدهم برای ملاثانی آمد نداشت. آنها با هدف صعود به صدر جدول راهی خرم آباد شدند تا برابر تیم خوب خیبر صف آرایی کنند. اما آنها با گل سینا حاتمی بازیکن جوان خیبر در دقیقه 33 غافلگیر شدند. این بازیکن در نیمه دوم بریس کرد و در ادامه نیز حسین شهابی و بابا محمدی اختلاف را به عدد چهار رساندند تا نوار شکست ناپذیری ملاثانی با یک باخت سنگین پاره شود.

تیم ابراهیم اشکش که در 31 بازی قبل چهارده گل دریافت کرده بود، به یکباره و در این دیدار چهار مرتبه دروازه خود را باز شده دید. باخت تلخی که شاید باعث شود استقلال ملاثانی در ادامه راه بدون ترس بابت از دست دادن این رکورد تاریخی، وارد زمین مسابقه شود.

البته یکی از دیدارهای بدون شکست استقلال، تقابل با تیم امید وحدت (شهر خودرو سابق) بود که به دلیل حاضر نشدن آنها، نتیجه انضباطی این بازی با حساب سه بر صفر به سود تیم اشکش اعلام شد. حالا با حذف امید وحدت از لیگ آزادگان، باید نتایج این تیم نیز از جدول حذف شود، در نتیجه دیدار استقلال ملاثانی برابر این تیم مشهدی نیز پاک شده تا یک مورد از آمار روند شکست ناپذیری تیم اشکش کسر شده و به عدد 30 بازی بازگردد.

عقب گرد رکورد شکست ناپذیری تیم اشکش به عدد 30/ حسرت استقلال ملاثانی برای ثبت 300 روز نباختن! 2
عقب گرد رکورد شکست ناپذیری تیم اشکش به عدد 30/ حسرت استقلال ملاثانی برای ثبت 300 روز نباختن! 3
عقب گرد رکورد شکست ناپذیری تیم اشکش به عدد 30/ حسرت استقلال ملاثانی برای ثبت 300 روز نباختن! 4
عقب گرد رکورد شکست ناپذیری تیم اشکش به عدد 30/ حسرت استقلال ملاثانی برای ثبت 300 روز نباختن! 5