یک‌شنبه 8 مهر 1403

علامت ثبت شده امیلیانو مارتینز / دیبو سیو ویژه فینال جام جهانی را تکرار کرد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
علامت ثبت شده امیلیانو مارتینز / دیبو سیو ویژه فینال جام جهانی را تکرار کرد (عکس)

امیلیانو مارتینز با یک مهار خاص‌، یاد و خاطره فینال جام جهانی 2022 را زنده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا امروز نتوانست به نوار پیروزی‌های پیاپی خود ادامه دهد و بعد از پنج برد مقابل ایپسویچ تازه صعود کرده به لیگ برتر متوقف شد.

شاگردان اونای امری از هفته آخر آگوست که مقابل آرسنال 2-0 شکست خوردند پنج بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، سه بای در لیگ برتر، یک بازی در چمپیونزلیگ و یک بازی در جام اتحادیه.

شاگردان این مربی اسپانیایی امروز در خانه ایپسویچ با این ذهنیت به میدان رفتند که ششمین برد پیاپی خود را جشن گرفته و به صدر جدول رسیده و با لیورپول هم‌امتیاز بشوند. اما تیم مک‌کنا موفق شد با درخشش لیام دلاپ استون‌ویلا را 2-2 متوقف کند.

امیلیانو مارتینز که خیلی زود و در دقیقه 8 دروازه‌اش را توسط دلاپ باز شده دیده بود در نیمه اول یک مهار خاص داشت که هم را به یاد جام جهانی 2022 قطر انداخت.

زمانی که گلزن ایپسویچ از تکل مدافع ویلا گریخته و با دیبو تک به تک شده بود دروازه‌بان آرژانتینی پاهای خود را باز کرد و موفق شد شوت خوب دلاپ را دفع کند. وقتی تصویر این صحنه پخش شد همه بلافاصله به یاد یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های فینال جام جهانی افتادند. زمانی که در لحظات پایانی دیبو با حرکتی دقیقا مشابه ضربه کولو موآنی را دفع کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شده و آرژانتین به قهرمانی برسد.

هواداران مشغول ستایش دیبو به خاطر این مهارهای خاص هستند و می‌گویند این نوع دفع توپ را باید ترید مارک یا علامت تجاری ثبت شده امیلیانو مارتینز دانست.

علامت ثبت شده امیلیانو مارتینز / دیبو سیو ویژه فینال جام جهانی را تکرار کرد (عکس) 2
علامت ثبت شده امیلیانو مارتینز / دیبو سیو ویژه فینال جام جهانی را تکرار کرد (عکس) 3