یک‌شنبه 6 آبان 1403

علی مطهری: کسانی که مردد هستند حتماً در انتخابات شرکت بکنند / مشارکت خیلی مهم است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
علی مطهری: کسانی که مردد هستند حتماً در انتخابات شرکت بکنند / مشارکت خیلی مهم است + فیلم

علی مطهری نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات، خطاب به افراد مردد اظهار داشت: پیام من به آنهایی که مردد هستند این است که حتماً بیایند و در انتخابات شرکت کنند. وی با اشاره به تأثیر میزان مشارکت در افزایش اعتبار و جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی، افزود: قطع نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود، میزان مشارکت در انتخابات می‌تواند برای کشور آبرو...

علی مطهری نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات، خطاب به افراد مردد اظهار داشت: پیام من به آنهایی که مردد هستند این است که حتماً بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به تأثیر میزان مشارکت در افزایش اعتبار و جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی، افزود: قطع نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود، میزان مشارکت در انتخابات می‌تواند برای کشور آبرو باشد و می‌تواند جایگاه ایران را در دنیا بالا ببرد و همچنین در حل مسائل اقتصادی می‌تواند مؤثر باشد.

مطهری با رد این تفکر که رئیس جمهور کاره‌ای نیست و کاری نمی‌شود کرد، تاکید کرد: نباید فکر کنند رئیس جمهور کاره‌ای نیست و کاری نمی‌شود کرد یا امیدی نیست. حتماً رئیس جمهور مؤثر است و اینکه چه کسی باشد، بسیار مؤثر است.