سه‌شنبه 12 تیر 1403

عملکرد درخشان رودیگر: ستاره دیوانه آلمان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عملکرد درخشان رودیگر: ستاره دیوانه آلمان!

آنتونیو رودیگر ستاره بی چون و چرای تیم ملی آلمان در بازی برابر دانمارک بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم آلمان و دانمارک در حال به پایان رسید که رودیگر روی زمین دراز کشیده بود و طوری مشغول خوشحالی از یک دفع توپ بود که انگار گل پیروزی بخش تیمش را برای صعود از مرحله یک هشتم رقابت‌های یورو 2024 به ثمر رسانده است. این واکنش مدافع آلمانی پس از نمایش درخشان و دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین بود.

آمارها هم همگی حاکی از عملکرد خوب او در این بازی هستند: 13 بازپس‌گیری توپ، دفع چهار شوت در محوطه جریمه، دو سانتر کلیدی در محوطه جریمه، دو تکل و پیروزی در تمامی نبردهای هوایی. این عملکرد خوب او از چشم کارشناسان یوفا و همچنین هم تیمی‌هایش که پس از پایان بازی او را در آغوش گرفتند دور نماند.

رودیگر در حالی در دیدار برابر دانمارک در مرحله یک هشتم یورو حضور پیدا کرد که به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه در دو جلسه تمرینی آلمان غایب بود. در واقع او در این بازی هم با بانداژی روی همسترینگش در زمین حاضر شد اما هیچ چیز مان از درخشش او نشد. به نظر می‌رسد که این بازیکن یک غول واقعی است و در طول بازی هم به خوبی این موضوع را نشان داد و در نهایت توانست بدون هیچ مشکلی این دیدار را به پایان برساند.

این ستاره آلمانی همچنین کارت زردی در این بازی دریافت نکرد و به این ترتیب می‌تواند در بازی مرحله یک چهارم نهایی هم در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان برود. جالب است بدانید که او از دیدار اول برابر تیم ملی اسکاتلند یک کارته است اما توانسته است شرایط را مدیریت کند تا تیم ملی آلمان را تنها نگذارد.

ناگلزمان پیش از این بازی گفته بود که رودیگر بازیکنی کلیدی برای تیمش است و ارزش صبر کردن را دارد. او در تیم ملی آلمان هم مانند رئال مادرید فراتر از یک مدافع به حساب می‌آید. کارلو آنچلوتی پیش از این گفته بود که رودیگر یک رهبر واقعی در تیم او است که نقش کلیدی را در زمین ایفا می‌کندو همیشه آماده دفاع از تیم است. اتفاقی که در بازی برابر دانمارک هم رخ داد.

رودیگر در حمله هم بازیکن بسیار مهمی است و این توانایی‌ها را دارد که توپ را به خط حمله برساند و با ارسال پاس‌های بلند شرایط را برای مهاجمان تیمش بهبود ببخشد و مانع از عملکرد خوب مدافعان حریف شود. او در دقیقه 10 بازی شب گذشته توپی را برای هاورتز فرستاد اما اشمایکل مانع از گل شدن این توپ شد.

عملکرد درخشان رودیگر: ستاره دیوانه آلمان! 2