یک‌شنبه 6 آبان 1403

عملکرد فوق العاده تیم زنان بارسا / زنان بارسلونا یک یورو هم از دست نمی‌دهند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عملکرد فوق العاده تیم زنان بارسا / زنان بارسلونا یک یورو هم از دست نمی‌دهند

تیم فوتبال زنان بارسلونا در شرایط بد اقتصادی، با عملکرد ورزشی عالی خود توانسته کمکی برای خزانه باشگاه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دوران سخت اقتصادی برای باشگاه بارسلونا هر یورو نیز حیاتی است و تیم فوتبال زنان فرصت را برای افزایش پول های خزانه باشگاه از دست نمی دهد.

زنان بارسا با چهار پیروزی در چهار هفته ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا حالا 760 هزار یورو پاداش گرفته است. علاوه بر پاداش 400 هزار یورویی برای حضور در مرحله گروهی، هر برد معادل 50 هزار یورو است. یعنی 600 هزار به علاوه 160000 یورو پاداش راه یافتن به مرحله یک چهارم نهایی.

بارسا در دو هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان برابر آینتراخت فرانکفورت در خانه (پنجشنبه 25 ژانویه) و بنفیکا در لیسبون (چهارشنبه 31 ژانویه) بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی می تواند 100 هزار یوروی دیگر نیز به دست بیاورد. صدرنشینی پاداش 20 هزار یورویی دارد و در مجموع بارسا 880 هزار دریافتی خواهد داشت.

پاداش رفتن به نیمه نهایی 180 هزار یورو است و قهرمان نیز 350000 یورو دریافت می کند. به تیم نایب قهرمان نیز 200 هزار یورو تعلق می گیرد. بارسا اگر بتواند قهرمانی سال قبل خود را تکرار کند، 1.4 میلیون یورو در مجموع دریافت خواهد کرد.

البته پاداش ها در لیگ قهرمانان زنان اصلا قابل قیاس با لیگ قهرمانان مردان نیست. تیم مردان بارسا در دور گروهی صدرنشین شد ولی دو باخت غیرمنتظره برابر آنتورپ و شاختار باعث شد تا باشگاه 5.6 میلیون یورو ضرر کند.

عملکرد فوق العاده تیم زنان بارسا / زنان بارسلونا یک یورو هم از دست نمی‌دهند 2