چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان

فایل صوتی یک میکروفون کنار زمین فاش شده که تک‌تک کلمات ژاوی خطاب به داور دیدار بارسا و پی‌اس‌جی را برملا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از عصبانیت شدید ژاوی در جریان دیدار بارسا و پاری سن ژرمن و درگیری لفظی او با داور مسابقه که باعث اخراجش توسط داور شد مسلم بود که مجازات‌هایی در انتظار این مربی بارسا است.

بنابر روایت ورزش سه، اما امروز اتفاقی افتاد که ژاوی انتظارش را نداشت. اتفاقی که ممکن است مجازات او را سنگین‌تر کند. ماجرا از این قرار است که یک فایل صوتی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که تک‌تک کلمات توهین‌آمیز ژاوی خطاب به داور در آن شنیده می‌شود. این فایل صدایی است که یکی از میکروفون‌های کنار زمین ضبط کرده است.

بارسا با اعتماد به نفس وارد زمین شد و چون بازی رفت را در پاریس 3-2 برده بود انتظار داشت پیروز شده و بعد از پنج سال برای اولین بار به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد. وقتی آرائوخو اخراج شد و بارسا شروع به گل خوردن از پی‌اس‌جی کرد ژاوی دیگر قادر به کنترل خشمش در کنار زمین نبود.

از بخت بد ژاوی، خشم عجیب و غریب او در کنار زمین نه تنها فراموش نشده بلکه حالا به لطف فایل صوتی لورفته تک‌تک کلماتی که ژاوی خطاب به داور به کار برد مقابل ماست.

این فایل صوتی با چندین فحش رکیک که ژاوی خطاب به داور می‌گوید آغاز می‌شود. سرمربی بارسا در ادامه گفت: ".... سر به سر من نذار عوضی.... باشه، کارت بده.... آهای داور چهارم، این... چه غلطی می‌کنه؟ ها، ها؟.... همه‌تون از دم آشغال هستید....".

شدت فحاشی‌های ژاوی علیه داور به حدی است که رسانه‌های اسپانیایی را شوکه کرده است. حالا باید دید یوفا برای مجازات ژاوی تنها به گزارش رسمی داور مسابقه اکتفا کرده یا نوع توهین‌های او که در این فایل صوتی فاش شده را هم مد نظر قرار خواهد گرفت؟

258219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896809
عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان 2
عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان 3