دوشنبه 26 شهریور 1403

عکس | خداحافظی ویژه با اسطوره قرمزها

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
عکس | خداحافظی ویژه با اسطوره قرمزها

ورزش سه نوشت: باشگاه منچستریونایتد در شروع دیدار امروز مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه الدترافورد به بابی چارلتون فقید، اسطوره درگذشته این باشگاه، ادای احترام کرد.

باشگاه منچستریونایتد و هوادارانش امروز در آستانه یک دیدار مهم و حساس یاد و خاطره اسطوره تازه درگذشته‌شان سر بابی چارلتون را در الدترافورد گرامی داشتند.

یونایتدها امروز در ورزشگاه خانگی‌شان میزبان دربی شهر منچستر بوده و باید به مصاف منچسترسیتی بروند. پیش از شروع این مسابقه هزاران نفر از هواداران شیاطین سرخ دسته‌گلهایی به پای مجسمه چارلتون در بیرون از ورزشگاه ریختند تا به این ترتیب با اسطوره محبوب‌شان خداحافظی کنند.

بعد از ورود هواداران و دو تیم به ورزشگاه، باشگاه منچستریونایتد برنامه ویژه‌ای برای ادای احترام به چارلتون تدارک دیده بود.

ابتدا روی دایره مرکز زمین نوشته‌ای به قرار داده شده بود که محتوای آن این بود:" سر بابی چارلتون، تا ابد دوست داشته خواهی شد". این عبارتی بود که روی بنرهایی که بر سکوهای ورزشگاه الدترافورد نصب شده بود هم به چشم می‌خورد.

سپس هواداران یونایتد طرح موزائیکی ویژه‌ای را روی سکوها به نمایش گذاشته بودند که عبارت " سر بابی" را مقابل چشم میلیونها بیننده تلویزیونی این دربی قرار داد. سپس بازیکنان دو تیم در مرکز میدان جمع شده و همزمان با حاضران در ورزشگاه برای اسطوره درگذشته منچستریونایتد دست زدند و به این ترتیب نام او را گرامی داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1830700
عکس | خداحافظی ویژه با اسطوره قرمزها 2
عکس | خداحافظی ویژه با اسطوره قرمزها 3
عکس | خداحافظی ویژه با اسطوره قرمزها 4