یک‌شنبه 1 مهر 1403

(عکس) واکنش جالب عابدزاده به شکست حجازی در یک نظرسنجی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(عکس) واکنش جالب عابدزاده به شکست حجازی در یک نظرسنجی

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی به نظرسنجی برنامه 90 واکنش نشان داده بود.

در روز‌های پایانی شهریور سال 94 برنامه 90 بین مخاطبان خود نظرسنجی گذاشت و احمدرضا عابدزاده با اختلاف عنوان بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران پس از انقلاب را به خود اختصاص داد.

عابدزاده پس از پایان این نظرسنجی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی انجام داد که اول مهر همان سال منتشر شد. او در واکنش به انتخاب خود توسط مخاطبان برنامه 90 گفت: شب‌ها زود می‌خوابم و این برنامه را ندیدم، اما صبح سه‌شنبه که از خواب بیدار شدم کلی پیام تبریک برایم فرستاده بودند. وقتی در جریان قرار گرفتم و میزان محبت‌ها را دیدم، یک پیام در فضای مجازی منتشر کردم تا از مردم تشکر کنم. البته در بحث گلر‌های بزرگ ایران این را هم بگویم که من بازی‌های ناصرخان حجازی را دیده بودم و ایشان را دوست داشتم. بعدا که با حجازی از نزدیک آشنا شدم به این واقعیت پی بردم که ناصرخان یک انسان باشخصیت و درستکار است. آدم خوبی که به دیگران انرژی مثبت می‌داد و نمی‌توان چنین افرادی را دوست نداشت. ناصر حجازی بزرگ بود و بزرگ هم خواهد ماند.

عابدزاده ادامه داد: از رفتار مردم سورپرایز نشدم، چون آن‌ها سال‌هاست به من لطف دارند و خودشان می‌دانند در دوره بازیگری با جان و دل برای آن‌ها بازی کردم. من برای حراست از دروازه تیم ملی پاها، زانو‌ها و حتی سرم را جلوی توپ گذاشتم.

منبع: خبرورزشی

از میان اخبار

شکست سنگین علیرضا بیرانوند در پرونده پرسپولیس؟

توضیح لهستانی‌ها درباره نفروختن علی قلی‌زاده به پرسپولیس

علیرضا فغانی داور عجیب‌ترین بازی لیگ نخبگان آسیا

(عکس) جایگاه عجیب پرسپولیس در آسیا؛ یکه‌تازی استقلال