یک‌شنبه 18 شهریور 1403

غافلگیری سارق محتویات خودرو حین سرقت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
غافلگیری سارق محتویات خودرو حین سرقت

سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری 115 رازی در حال گشت زنی بودند که فردی را در حال سرقت از خودروی پرایدی که پارک شده بود مشاهده کرده و به منظور دستگیری وی اقدام نمودند.

وی افزود: متهم بلافاصله با رویت ماموران از محل متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز به صورت پیاده دستگیر شده و شاکی وی که در همان محل سکونت داشت شناسایی شد و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی افزود: سارق به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم و محتویات خودرو و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف نمود و تعداد یک عدد عینک آفتابی و لوازم داخل خودرو شاکی، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی لوازم مخصوص سرقت از متهم کشف شد و لوازم داخل خودروی شاکی به وی بازگردانده شد.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد، گفت: کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم به جهت پیگیری و تحقیقات بیشتر به مقامات قضایی معرفی شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیاء قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری نمایند.