یک‌شنبه 8 مهر 1403

غایبان احتمالی سیدحسین حسینی و رامین رضاییان مقابل السد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
غایبان احتمالی سیدحسین حسینی و رامین رضاییان مقابل السد

گفته می‌شود سیدحسین حسینی و رامین رضاییان مقابل السد نیمکت نشین خواهند بود.

شکست استقلال مقابل پرسپولیس حواشی پیرامون آبی‌ها را بیش از پیش کرده است. استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و استعفای جواد نکونام با مخالفت هیات مدیره همراه شد تا وضعیت استقلال در پیچیده‌ترین حالت ممکن باشد.

گفته می‌شود جواد نکونام پس از دربی با بازیکنان خداحافظی و بعد از آن هم با نامه‌ای به شکل رسمی از هواداران استقلال خداحافظی کرد. نکته جالب ماجرا اما به اتفاقات رختکن تیم برمی‌گردد.

شایعه شده جواد نکونام به شدت از دست سیدحسین حسینی و رامین رضاییان عصبانی بوده و آن‌ها را مقصرهای شکست استقلال در دربی می‌داند. برخی می‌گویند رامین رضاییان و سیدحسین حسینی هم دل خوشی از جواد نکونام ندارند.

بعد از دربی بود که ویدیویی از سیدحسین حسینی منتشر شد که او با درخواست‌های متوالی کادرفنی، مجبور شد چند بار خودش را روی زمین بیندازد و وقت کشی کند، آن هم در حالی که بازی با نتیجه 0-0 مساوی در جریان بود. در این ویدیو کاملا مشخص بود سیدحسین حسینی به شدت کلافه و شاکی است و نمی‌خواهد همچین کاری کند و با نارضایتی چندین بار خودش را روی زمین می‌اندازد تا تصمیم کادرفنی اجرایی شود.

درباره رامین رضاییان هم روایت زیاد است. جدیدترین روایت این است رامین رضاییان از سبک بازی استقلال اصلا رضایت ندارد و به جواد نکونام گفته اگر قرار بوده آبی‌پوشان به این شکل بازی کنند، اصلا چه نیازی به این بازیکن هست؟ در واقع رامین رضاییان اعتقاد دارد چیزهایی که کادرفنی استقلال از او می‌خواهد را یک مدافع راست معمولی هم می‌تواند انجام دهد و این باعث افتش شده است.

حالا طبق شایعاتی که از اردوی استقلال به گوش می‌رسد جواد نکونام قصد دارد رامین رضاییان و سیدحسین حسینی را مقابل السد قطر نیمکت نشین کند و حتی به محمدرضا خالدآبادی هم آماده باش داده است.

همه منتظر بازی فردا مقابل السد هستند تا ببینند این شایعات تبدیل به واقعیت می‌شوند یا نه.

از میان اخبار

تیم جدید سامان قدوس مشخص شد؟

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به داستان جدید علیرضا بیرانوند

مصاحبه طوفانی محمد دادکان؛ از آقازاده‌ها تا امیر قلعه‌نویی

شعار عجیب اصفهانی‌ها علیه ژوزه مورایس