دوشنبه 9 مهر 1403

غزل خداحافظی جواد نکونام!

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
غزل خداحافظی جواد نکونام!

در شبی که سیدحسین مانع از رقم خوردن یک فاجعه در استادیوم احمد بن علی شد، استقلال به دریافت دو گل از السد بسنده کرد و برابر تیم قطری تن به شکست داد. در شبی که سیدحسین مانع از رقم خوردن یک فاجعه در استادیوم احمد بن علی شد، استقلال به دریافت دو گل از السد بسنده کرد و برابر تیم قطری تن به شکست داد. استقلال با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف و فاجعه بار، در شب درخشش سیدحسین حسینی از رقم خوردن...

در شبی که سیدحسین مانع از رقم خوردن یک فاجعه در استادیوم احمد بن علی شد، استقلال به دریافت دو گل از السد بسنده کرد و برابر تیم قطری تن به شکست داد.

استقلال با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف و فاجعه بار، در شب درخشش سیدحسین حسینی از رقم خوردن یک شکست سنگین و پرگل برابر السد فرار کرد و با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف قطری شد.

السد بازی را خوب آغاز کرد و نخستین موقعیت جدی بازی را در دقیقه چهارم خلق کرد که ارسال کرنر اکرم عفیف با ضربه سر خطرناک بوعلام خوخی به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، استقلال صاحب فرصت شد که این بار ضربه سر رامین رضاییان از بالای دروازه به بیرون رفت.

بلانکو این فرصت را داشت تا دروازه میزبان را باز کند. ارسال تماشایی جلالی با ضربه سر مهاجم آرژانتینی همراه شد که مشعل برشم آن را راهی کرنر کرد. در ادامه و روی یک پاس در عمق، رافا موخیکا در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که شوت او را کاپیتان آبی ها راهی کرنر کرد.

السد روی همین کرنر موفق به گلزنی شد. ارسال اکرم عفیف با دفع توپ اشتباه و بی دقت حسینی همراه شد و مشت کاپیتان استقلال وارد دروازه خودی شد تا آبی ها با این اشتباه عجیب، یک بر صفر از میزبان عقب بیفتند. ایمان سلیمی در وقت های اضافه می توانست گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه سر او را مشعل برشم دفع کرد.

دو مدافع استقلال ظرف سه دقیقه مرتکب دو اشتباه عجیب شدند. ابتدا روزبه چشمی توپ را به رافا موخیکا داد که این بازیکن در موقعیت تک به تک قصد داشت تا حسینی را دریبل کند که سنگربان آبی ها به خوبی توپ را مهار کرد. سپس سامان فلاح توپ را به مهاجم اسپانیایی تقدیم کرد که ضربه او را باز هم حسینی به خوبی مهار کرد.

چندمین سیو دیدنی حسینی این بار با مهار توپ محمد کامارا همراه شد. اما در ادامه اشتباهات عجیب مدافعان منجر به گل دوم السد شد که خطای روزبه چشمی به روی اکرم عفیف، منجر به یک خطای پنالتی به سود السد شد که خود عفیف موفق شد این ضربه را وارد دروازه کند.

در ادامه اشتباهات عجیب و باورنکردنی خط دفاعی استقلال، منجر به خلق موقعیت های متعددی برای السد شد که سیدحسین حسینی با واکنش های متعدد، مانع از سنگین تر شدن شکست استقلال شد. در نهایت نیز بازی با نتیجه دو بر صفر به سود السد به پایان رسید تا احتمالا شاهد پایان دوران حضور نکونام در استقلال باشیم.

ورزش سه

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

غزل خداحافظی جواد نکونام! 2