شنبه 31 شهریور 1403

غیبت مشکوک گلر برزیلی الاتحاد در لیگ قهرمانان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
غیبت مشکوک گلر برزیلی الاتحاد در لیگ قهرمانان

مارسلو گروهه در تمرینات دو روز اخیر تیمش به طرز مشکوکی غایب بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، گزارش های رسانه های عربستانی حاکی از آن است که مارسلو گروهه، دروازه بان برزیلی الاتحاد طی دو روز اخیر در تمرینات تیمش شرکت نکرده است که با توجه به صحبت ها درباره حذف نام یک بازیکن خارجی از لیست این تیم، شایعاتی درخصوص جدایی وی به میان آمده است.

بحث در مورد تعیین تکلیف بازیکنان خارجی باشگاه الاتحاد همچنان ادامه دارد، زیرا این تیم در حال حاضر 9 بازیکن خارجی در اختیار دارد و مدیریت باشگاه به دنبال ثبت نام هشت بازیکن خارجی در لیست این تیم برای مسابقات داخلی است.

در همین رابطه، رسانه‌های نزدیک به باشگاه الاتحاد امروز یکشنبه گزارش دادند که گروهه در دو روز گذشته دچار مصدومیت جزئی شده و کادرپزشکی او را از حضور در تمرینات این تیم منع کرده است.

احمد میماتی، روزنامه‌نگار ورزشی نیز اعلام کرد که کادر فنی تیم الاتحاد ترجیح داد برای بازی فردا مقابل آلمالیق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، به گروهه استراحت بدهد و عبدالله المعیوف درون دروازه این تیم قرار بگیرد.

در حال حاضر، مارسلو گروهه، لوئیز فیلیپه، فابینیو، انگولو کانته، ایگور کورنادو، رومارینیو، ژوتا، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما بازیکنان خارجی الاتحاد هستند و این تیم باید یک بازیکن را برای حضور در مسابقات داخلی کنار بگذارد.

غیبت مشکوک گلر برزیلی الاتحاد در لیگ قهرمانان 2