جمعه 30 شهریور 1403

فابیو کاپلو: / اخراج ده‌روسی ناباورانه بود، به فونسکا فرصت دهید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فابیو کاپلو: / اخراج ده‌روسی ناباورانه بود، به فونسکا فرصت دهید!

فابیو کاپلو، اسطوره فوتبال ایتالیا معتقد است مدیران رم درباره اخراج ده‌روسی عجولانه رفتار کردند و این اتفاق نباید در میلان نیز تکرار شود.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نابه‌سامان دو تیم قدیمی و پرافتخار فوتبال ایتالیا یعنی میلان و آاس رم در فصل جاری، منجر به اخراج زودهنگام دانیله ده‌روسی سرمربی جالوروسی شد و حالا پائولو فونسکا سرمربی روسونری نزدیک‌تر از همیشه به درب خروج باشگاه قرار گرفته و اگر در بازی مقابل اینتر نتیجه نگیرد، به احتمال فراوان وداعی زودهنگام با میلان خواهد داشت.

در همین خصوص، فابیو کاپلو اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است همان اندازه که اخراج زودهنگام ده‌روسی از رم اشتباه بوده، برکناری فونسکا از هدایت میلان نیز کار عاقلانه‌ای نیست و باید به این مربی زمان بدهند. کاپلو در مصاحبه با "فوتبال ایتالیا" گفت: "اخراج فونسکا در مقطع فعلی به صلاح میلان نیست.

حتی اگر در دربی مقابل اینتر نیز شکست بخورد نیز باید به او فرصت دهند. نمی‌دانم مدیران رم چه فکری کردند که به همین زودی تصمیم به اخراج ده‌روسی گرفتند. واقعا از شنیدن خبر اخراجش شوکه شدم. تنها چهار هفته از فصل گذشته و شاهد اخراج اولین مربی در سری آ بودیم. این خنده‌دار است."

کاپلو درخصوص شرایط بغرنج فونسکا در میلان گفت: "این تیم متحول شده و طبیعتا مربی در این شرایط نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را پیاده کند. نه اینکه او را بعد از چهار هفته اخراج کنید. کونته نیز در بازی اول ناپولی با شکست سنگینی مواجه شد اما با گذر زمان توانسته شرایط خوبی در ناپولی ایجاد کند. اصلا در خود باشگاه میلان مثال می‌زنم.

حتما به یاد دارید استفانو پیولی در سال اولش چقدر تحت فشار قرار گرفت اما با گذر زمان و اعتمادی که به او شد، توانست میلان را بعد از سال‌ها به قهرمانی سری آ برساند. امیدوارم مدیران میلان عجولانه رفتار نکنند و به فونسکا فرصت بیشتری دهند."

فابیو کاپلو: / اخراج ده‌روسی ناباورانه بود، به فونسکا فرصت دهید! 2