شنبه 29 اردیبهشت 1403

فارس‌من | الزام استخدام نخبگان در پست‌های مدیریتی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس‌من | الزام استخدام نخبگان در پست‌های مدیریتی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در سامانه خواستار استخدام نخبگان در پست‌های مدیریتی شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:

«همه دستگاهها باید در بالاترین پستهای مرتبط نخبگان را استخدام و مسوولیت حل مسائل را بدهند تا هم دلگرم شوند و هم مشکل مملکت را حل کنند و از توان و استعدادشان استفاده بیشتری شود. صداوسیما و خبرگزاری‌های انقلابی باید این مطالبه را دائم پایش کنند واز دولت گزارش بخواهند که چه تعداد نخبه را توانسته است بکارگیری کند بجای استخدام فامیل و افراد ناتوان! اینها سرمایه‌های کشور هستند و باید در مسوولیتهای سازندگی ایفای نقش اصلی داشته باشند. هر ایرانی معتقد به پیشرفت دغدغه‌اش باید همین باشد. این افراد به دلیل نخبگی برای هر مسأله‌ای چندین راه حل میتوانند پیشنهاد دهند و اجرایی کنند.»

علی موسی زاده، سردبیر پویش فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در مطالبه‌ای که حضرت آقا در دیدار اخیرشان با نخبگان داشتند، این مسأله را ایجاد کردند، که چرا دولت مردان و مسوولان از نخبگان استفاده نمی‌کنند. متاسفانه ما این افراد را از دست می‌دهیم، و افراد مجبور به مهاجرت می‌شوند.

* تنها افرادی که می توانند مشکلات را حل کنند نخبگان هستند

موسی زاده با تاکید بر استخدام دانشجویان گفت: باید این مطالبه را به شکل قانونی دربیاوریم که دولت‌مردان و نهادهای حکومتی کشور ملزم به استخدام نخبگان در نهادهای حکومتی و وزارتخانه های کشور شوند، به عنوان مثال اگر 10 درصد استخدام هایشان از نخبگان باشد و مدیران خود را از نخبگان قرار دهند، شما یک تحول شگفتی درکشور شاهد خواهید شد. تنها افرادی که می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، نخبگان هستند. وی افزود: نخبگان قادر به حل مسئله هستند و می‌توانند در کوتاه ترین زمان مشکلات حل کنند، چرا که نخبگان تبحر لازم و استعداد دارند.

سردبیر سامانه فارس من گفت: استخدام نخبگان باعث امیدواری و دلگرمی برای نخبگان کشور است، جوانان نیز به سمت شکوفایی استعداد های خود و نخبگی پیش می روند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانشگاهیان

بنیاد ملی نخبگان

استخدام این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فارس‌من | الزام استخدام نخبگان در پست‌های مدیریتی 2
فارس‌من | الزام استخدام نخبگان در پست‌های مدیریتی 3